fredag 23 januari 2009

Universum snurrar så fort...

Oj, min vänner vad tiden går fort. Känns som ett vinddrag i håret & ett swish så är denna dagen slut.
Idag har det varit en kämpig dag för lilla mig. Haft lite feber & lite kli i halsen, men jag äter Espratox & Colizin så det går över snart. Men det märktes på jobbet idag att jag ej va helt ok. Hade inte samma glöd & tålamod som jag brukar. Men sen när jag slutat gick jag till Mia på Blå huset och tog en kaffe & pratade av mig. Tänk att hon ska snart bli arbets-granne med mig på Månen!!Ska bli spännande.
Tänkte skriva lite om mina drömmar, men känner att jag orkar ej det just nu, så det får bli en annan gång.
Jag behöver en varm kopp honungsvatten & min bok, för att bara vila mig & kroppen håller med. Det är det bästa kroppen vet när den inte är full laddad... det är att få vila & återhämta sig. Tyvärr lyssnar vi nog inte så mycket på den... vilket är helt idiotiskt!
För hade vi lyssnat mer på våra kroppar tror jag vi hade varit bra mycket friskare idag.
Ska skriva om intuition imorron tänkte jag, så om du är intresserad av vad jag ska skriva så läs imorron... så ska jag skriva ner lite av mina tankar om vad INTUITION betyder för MIG!!
Kvällens ord; Du är vacker, du är smart, du är öppen för allt nytt, du känner full tillit inför allt det nya som väntar... du är unik!

1 kommentar:

  1. Skickar massor av tankar och krya på dig kramar så du snart blir frisk.

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails