onsdag 21 januari 2009

Så viktig är min familj!

Detta är min syster Nina & hennes sambo Claes
Detta är hela min familj! ( tyvärr va Claes ej i Sverige när bilden togs)
Fr. vänster;Anders (min svåger),Camilla ( min syster), Martin (min-
blivande svåger), Linda(min syster), Min älskade pappa, Mikael (min bror)
Karin(min svägerska),Frida ( min brorsdotter), Jag, Magnus(min man)
Nina(min syster), Anton(min son), Evelina(min syster dotter), min-
älskade mamma, Gustav(min systerson) & Hunden Lisa.
Min familj är oerhört viktig för mig! De finns alltid till hands när jag än behöver eller vad jag än behöver. Jag älskar dem av hela mitt hjärta. Allihop. Visst finns det irritation & bråk mellan oss ibland. Men det är det fina med sann kärlek.. man blir alltid förlåten & sams igen.
De har alla bidragit till mycket i mitt liv. På olika sätt. De är väldigt om tänksamma & hjälpsamma. Jag ville bara visa er min familj som jag är så oerhört stolt över att få födas in i. Jag har de mest underbara föräldrar & mina syskon är helt fantastiska, så är deras familjer. Jag tror inte att de egentligen vet hur mycket jag älskar dem, hur tacksam jag är för var & en av dem. Hur stolta de gör mig. Allt det gjort & gör för mig och min familj. Det finns alltid en hjälpande hand när det behövs. Vad skulle jag gjort utan min familj??? Det va bara detta jag ville skriva & nu ska jag gå och sova en stund... skriver mer imorron! Visst är min familj UNDERBAR!!!! Kvällens ord; Du sprider förälskelse av nått slag, spontan glädje, du ger & får glada överraskningar, våga ta för dig! Kärlek finns i & omkring dig!

2 kommentarer:

  1. Vilken stor och härlig familj du har Tina.
    Läste ditt inlägg om att tänka positivt, jag skulle behöva lära mig det bra mycket mer än vad jag gör.
    Det är som du säger ett vödans jobb men det går om man ger sig tusan på det.
    Var rädd om dig

    SvaraRadera
  2. Fint kort! En sån fin familj du har! Det är just så en familj ska vara, kunna vara till hjälp och stöd när det behövs.
    Kram

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails