onsdag 14 januari 2009

Onsdag!

Godmorron mina vänner!!
Idag är det då Onsdag & jag jobbar eftermiddag, så jag tar det lugnt nu på morronen. Ganska skönt att få ta det i sin egen takt ibland.
Anton är hemma från skolan idag dock :-( han har ont i halsen. Det går ju så
mycket förkylningar och annat trist nu.
Min son är det underbaraste som finns!! Han har ett så stort hjärta den pojken.
Det är inte bara jag som hans mor som säger det, utan hans lärare och andra som känner honom.
Igår tex, då skulle han och Magnus åka och tvätta bilen, när de kom hem hade Anton köpt glass på Mc... en till han själv & en till mig.. för sina egna pengar!!!! Är inte det underbart!? Jag blev så rörd i mitt hjärta!!! Han är min son denne unge man!! Jag är säker på att det kommer att gå bra för honom i livet. Han är väldigt andligt utvecklad & har en enorm förståelse för allt & alla. Lite för snäll ibland kanske, så han blir utnyttjad ibland, men det är sånt han får lära sig att handskas med.
Jag älskar honom så mycket. Han är mitt allt!!!
Det här med Chakra tycker jag är väldigt intressant!!! Jag kommer att skriva om det vid ett annat tillfälle. Healing är oxå nått som står mig varmt om hjärtat, även det kommer jag att skriva om .
Nu kommer Terry Eavens hit igen. Jag har varit där ett flertal ggr & känner mig nöjd med det, så denna gång ska jag ej gå. Men jag tycker verkligen att det är värt att gå på. Han är en underbar människa och ett jätte bra medium. Så har du möjlighet så gå dit. Han är i Strömsnäsbruk Ons 11/2 I Folketshus. Dörrarna öppnas 18, seansen börjar 19.00 - 21.45. Det är endast förköp på biljetterna, som kostar 180:- Du kan gå in på hans hemsida & boka! (hemsidan finns på min blogg sida)
Är lite öm och ont i mina fingrar & handled idag :-( Får väl ta och ringa min läkare, suck....men det kunde va värre!!! :-D
Nu avslutar jag med dagens Ord:
Lyssna till din känsla, du har något nytt på gång... Det kommer mer kärlek & harmoni som skapar fotfäste i ditt liv - Njut med glädje!

1 kommentar:

  1. Terry har jag också sett en gång. Han är jättebra! Var nog för ungefär ett år sen. Minns inte. Tiden går så fort. Ja, det är intressant med det övernaturliga. Själv har jag gått en cirkel, lärt mig lite på nätet och gått en kurs! Varit på några seanser o mässor också. Skulle vilja gå mer, men så är det detta med tid o pengar. Ja, det ska nog bli mer av det småningom.

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails