söndag 18 januari 2009

Söndag

Ninas & Claes katter ; Siri & Hercules Nu är det Söndag & denna helgen försvann rysligt fort!!! Har just kommit hem från lillasyster & hennes sambo. Det va som vanligt jätte mysigt. De bjöd på mat :-) i sitt kök & vi fick sitta vid deras nya matsalsmöbler. De har verkligen fått det jätte fint. Lillasyster mådde bättre nu... skönt!!! Vi satt & pratade & pendlade med min pendel. Vi ställde frågor om deras katter osv. Jag har dock varit så trött hela dagen idag... Känns inte som jag vaknat riktigt än.. men snart får jag krypa ner i sängen och Zzzzzzz..... Imorron jobbar jag eftermiddag. Men först ska jag ta min grabb till tandis, för att laga en tand som gick sönder när vi vaBoda Borg... lillasyster Nina & Anton fixade så hans ena framtand gick sönder då :-) När jag är trött är jag alltid så super känslig. Allt blir fel och jag känner mig xtra ful & fet... allt går fel.. men som tur är är det en ny dag imorron :-) Det med pendel tycker jag om. Jag använder min pendel väldigt mycket. Har en liten bok som jag "bokför" mina frågor & mina svar så jag ska kunna gå tillbax & kolla hur det stämde. Jag kommer att skriva mer om det oxå sen, men ikväll orkar jag bara inte. Är helt slut & känns som jag är helt tom på energier. Behöver nog sömn & en bra bok. Har läst ut en bok nu, så jag får ta en ny ikväll. Älskar att läsa & lära mig. Ska snart gå min grundutbildning inom hälsokost & det ska bli JÄTTE spännande. Ska bli kul att lära sig lite & få lite kunskap om det jag arbetar med. Lite lättare att diskutera med kunderna oxå, när man vet lite mer. Nu ska jag gå och borstar mina gaddar & krypa ner i sängen. Magnus är i Götet nu..snyft..men min son är ju hemma med mig :-) Många varma kramar till dig som orkar läsa mina rader. Kvällens ord ; Glöm dina bekymmer. I morgon kommer det nya!

1 kommentar:

  1. En pendel har jag också. Men har inte använt den så mycket. Har frågat den, men inte tyckt det fungerat. Men det gäller kanske att öva. Använder du den regelbundet?
    Hälsokost är spännande. Det finns så mycket. Men svårt egentligen veta vad man ska använda. Ett tag tog jag vitaminer. Kanske hjälpte det, svårt att veta tycker jag. Jag tror annars det finns mycket vitaminer, mineraler o annat i kosten men kanske vi inte alltid får i oss av det tillräckligt. Nu kom jag att tänka på en tandkräm som ska innehålla aloe vera. Lär visst finnas i hälsokosten och ska vara bra. Synd, jag inte tänkte på det när jag var i hälsokostaffären idag. Men jag ska komma ihåg det nästa gång.

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails