måndag 9 mars 2009

Trött..blir ett kort inlägg...

Är så trött ikväll, så det blir ett kort inlägg.
Jag skulle varit ledig idag, men chefen s dotter blev sjuk så jag hoppade in & jobbade. Det tog en bra stund innan jag kom in i mitt arbete idag. Tror det berodde på att jag va inställd på att va ledig & skulle till min lilla syster & planera in möhippan för vår syster. Men det gick bra att jobba. det är kul nu när Mia & andreas är där, det händer lite mer nu & vi kan små prata. Idag kom älskade Mia in med en kopp kaffe till mig. Jag blev såå glad. Hon är verkligen en underbar vän!!!
Fick så många fina kommentarer på mitt förra inlägg. Det är jätte kul att ni läser det jag skriver & tar er tid att ge en hälsning att ni läst det! Så tack snälla ni för att ni ger mig lite av er tid!!!
Jag ska strax krypa ner i sängen för jag är helt slut. I morgon ska jag ta min älskade katt Ellen till vetrinären för att raka henne. Eftersom hon blev misshandlad i sitt förra hem, är hon totalt LIVRÄDD för att bli kammad. Hon har enorm päls & hade behövt borstning varje dag, men nu går ju inte det :-( så nu får vi lösa det så här. Hon brukar bli överlycklig när hon är av med all päls. Hon blir som en liten katt unge som rusar runt & rullar sig :-) Hon är verkligen underbar. Kan inte förstå de som är så fega.. för det är just vad de är.. FEGA... som slår djur!!?? Det är fruktansvärt. Jag har gått med i olika grupper på Face book för att visa andra att JAG ej tycker det är ok!!!!
Nä, nu måste jag avrunda här.. annars är det risk att jag fortsätter skriva & inte sova!
All ljus & lycka till dig som läser detta!!!
Kvällens ord;
När din kropp ropar ut - Jag är trött!!! Lägg då ditt fina huvud mot den mjuka kudden, svep in dig i det varma täcket & tacka universum för din dag & be om en ny underbar morgon dag.. när detta är gjort..välkommna allas vår kära John-Blund! Zzzz...Sov Gott!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med Ellen idag. Hon ser så söt ut efter=) hihi och ha en bra dag med Gun idag.....kram lillan

    SvaraRadera
  2. Ja, nu har ju säkert John Blund redan kommit till dig, men jag tänkte bara komma in och önska dig en trevlig kväll och då kan du ju ha det innestående tills imorrn kanske *ler*
    Ha det fint Tina!
    Kram Mia

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails