söndag 22 mars 2009

Bröllops tider!!!

Här är brudtärnan Nina, BRUDEN Linda & brudtärnan Jag!!Igår va en lång & mysig dag med mina två småsystrar. Jag & Nina begav oss till syster i Jönköping för att umgås & prova ut tärn-klänningar till mig & Nina.
Nina & jag hade kul i bilen på väg dit! Fick några hjärtliga skratt & vi pratade om livet & jag tyckte det va jätte mysigt. Bilresan gick jätte bra. När vi kom fram blev till ochmed syster Linda ( bruden ) förvånad att vi hittat dit :-) Det va lite kul!!!
När vi kom dit fick vi träffa deras nya familjemedlem..Tisetassen Jocke! Han är så jätte söt!! Så himla liten & otroligt söt!!! De valde mellan en tisetass el en hund & jag är glad att de valde en tisetass, för Linda är en tisetass-människa!!
Sen fick jag kaffe & vi satt & pratade. Det va jätte mysigt!
Sen gick vi ut på stan & in i en butik med MASSOR av bröllopsklänningar & en sju jäkla massa andra fina klänningar!! Det blev milda rosa klänningar för oss brudtärnor.. lite tråkigt för en annan som har stl 40 & inte 36..för det fanns inte så mycket för mig att välja på, men klänningen som passade mig va/ är jätte fin så det känns jätte bra. Ninas klänning satt som smort på henne. Det va den klänningen jag hade velat ha..den va den första klänning jag såg & blev kär i den. Är glad att Nina gillade den & valde den.. eftersom jag inte kunde ha den, så blev jag glad att Nina kunde det, för den är verkligen jätte vacker!!
Sen provade Linda sin brudklänning... då kunde lilla storasyster...JAG.. inte hålla tillbaka tårarna!! Hon va så vacker!! En helt underbar klänning!!! Hon provade ut tiara & en liten slöja & skor oxå. Ja, hon va så vacker!!!
Sen gick vi & fikade. Det va verkligen så längesedan vi träffades så & det betydde verkligen så mycket för mig!! Sen ville min blivande Svåger bjuda på middag, så vi gick & åt buffé Mycket gott & väldigt mysigt! Sen va det för mig & Nina att åka hem.
En dag med bröllops tema för mig tillbax till min bröllops dag!! Å, vad lycklig jag är!! Mitt bröllop är helt tvärtemot Lindas. Vi gifte oss väldigt enkelt. I hemlighet i tingshuset. Det va våra stil. Vi är fortfarande lyckligt gifta & det va 12 år sen nu. Jag älskar min man av hela mitt hjärta. Vi kan prata & diskutera om allt. han finns alltid där för mig. han hjälper mig när jag har det jobbigt. Han är min stöttepelare i livet. Han gör mig lycklig & vi har så kul ihop! Han gav mig den finaste gåva man någonsin kan ge någon annan... han gav mig en son!! VÅR SON!!
Jag & BRUDEN Linda Nina & BRUDGUMMEN Martin
Det är tyvärr inte så ofta man ser min blivande svåger UTAN telefonen i örat. han pratar nästan alltid i telefon. Jag hoppas verkligen att han gör min syster lycklig i resten av deras liv.. annars får han med mig att göra ;-)

Idag ska jag städa akvariet. Men för övrigt ska jag ta det lugnt. Brukar vara ganska slut efter en heldag iväg. Det är nackdel med min sjukdom... många gånger får jag betala dyrt dagen efter jag gjort något som igår. Men det va verkligen värt det!!!

Jag älskar mina systrar..jag älskar ALLA mina syskon. Men nu ska jag avsluta här & ta mitt kaffe & starta min dag. Va rädda om er där ute!!!

Dagens ord; Ärlighet är alltid bäst.. men ibland är det bästa att bita ihop & finna förståelse. Vi måste inte alltid tycka lika-Våga va dig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails