onsdag 18 mars 2009

Meditation i kväll!!!

I kväll är det meditation igen...första gången i nya lokalen..härligt! behöver verkligen lite stillhet känner jag. Men först är det jobbet som väntar. Är dock ganska trött idag. Ska försöka vila mig lite innan dusch.
Tänk att det är vår väder!! Har hängt min tvätt ute, både igår & idag.. Mmm,luktar ju underbart.
Ska påsk pynta lite på jobbet idag. Har fixat ris så nu ska det bli fint i lilla skyltfönstret!
Va ute & stavgick innan & det va helt underbart. Skönt att komma ut i luften lite. Behöver man verkligen.
Nä, nu ska jag vila mig lite, men jag önskar dig en underbar dag & på återseende min vän!!

1 kommentar:

  1. åå hade med velat meditera! hoppas de var mysigt.. jaha när ska du följa med till stallet nu då??!! hummm....börja bli dags snart tycker jag=)
    fin blogg du har syster

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails