onsdag 4 mars 2009

Nu är jag äntligen igång med träningen!!! :-D

Nu känns det skönt att vara igång. Börjat lugnt med yogalates. Lugnt & lugnt föresten... det är rejält tufft faktiskt. men det blir bättre när jag blir lite starkare & VIGARE..vig som en elefant :-)
Ska snart köra igång mitt andra pass för denna veckan. I morron är det bassängen.
Jag mår bra, men varit lite trött. Varit lite mycket ett tag nu... & mer blir det..massa av födelsedagar framöver.
Igår va det nyöppning för Det blå huset. Det verkade gå jätte bra. Mia va ganska trött.. det syntes. Stackaren, men nu är det värsta över, nu kan hon ta det i sin egen takt. Det va mycket folk där & jag sände in mina kunder oxå ;-) Hon fick mycket beröm från kunderna. Det är så otroligt fint där. Så gå in & kika när du är på Månen!
Ikväll ska jag till lillasyster på plast party, men först ska jag jobba. Tycker det är så kul att jobba. Men det är lite jobbigt att komma tillbax efter en veckas ledighet... tar en stund innan jag kommer in i det & vad som har hänt under min lediga vecka. Tyckte om att jobba heltid när hon va iväg..hade större koll då... men jag hade kanske ej fixat jobba så under en längre tid. Men kul va det!!
Anton va på innebandy tunering med skolan igår & det hade gått jätte bra. De hade vunnit :-D
Tänk att min son är så stor nu. han har vuxit upp & blivit en underbar & varmhjärtad ung man!
Nu ska jag sätta igång med min träning!!!
Dagens ord;
Har du en dröm.. en dröm om att göra nått eget, el en dröm om att bli frisk, el en dröm om den rätte... ge inte upp den! Våga chansa! Våga ge dig själv chansen att växa som människa. Låt ingen eller inget stå i din väg. Men ta hänsyn till andra på din väg. Kör inte bara på, lyssna på andra & visa hänsyn, en vacker dag kan du behöva andras hjälp & råd! Bränn INTE dina broar!!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du har hittat träningslusten igen.
    Här har det i alla fall inte infunnit sig men den som väntar på något gott.....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Glömde att jag har kortet med kärlek klart, vill du kolla på det innan?

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails