torsdag 2 april 2009

En ny dag...Ny energi...Nya tankar...Härligt att leva!

Idag är en ny dag!! Allt känns så mycket bättre idag. Mycket är tack vare alla er som läst min blog & lämnat alla dessa fina & kloka kommentarer till mig. Jag vill tacka er av hela mitt hjärta för era fina & uppmuntrande ord. Tänk vad lite uppmuntran kan göra!
Idag vaknade jag på mycket bättre humör. Värken är kvar, men så länge jag få behålla mitt goda humör & mina positiva tankar klarar jag av smärtan. Varit på bassängträningen nu i morse. Vi är en härlig grupp. Det är skönt att va i varmt vatten. Men jag blir alltid trött efter. Så nu är det lugna tag fram tills jag ska jobba. Ska förbereda lite för städning & byte av gardiner.Annars är det viloläge tills jobbet kallar.
Igår hade vi den månliga träffen på jobbet, där alla träffas. Vi äter gott & har olika tävlingar. Det är jätte kul, men igår va jag JÄTTE trött. Vi hade fråge sport om Schlagers-låtar.. jag orkade inte tänka så mycket men en & annan fråga kunde jag. Mitt lag hette Jönsson-ligan..vi vann!! Men det va inte min förtjänst kan jag säga. Det va tack vare mina duktiga lagkamrater!! Men kul va det! Det är roligt att träffas så här, för en del träffar man ju aldrig annars!

Idag blir det inget långt inlägg.. för nu ska jag göra valet att gå & vila mig. Lägga mig på spikmattan & lyssna på en ny skiva jag köpte igår. En yoga skiva med avslappning & inre resa! Ska njuta av lugnet & supa in ny energi. Är så tacksam för er alla som tar er tid att läsa det jag skriver. Tänk att mina tankar kan fånga andras intresse!! Tycker jag är kul. Skönt att få lite uppbackning av andra. Så ett stort TACK till er alla som förgyller min dag!!!

Dagens ord; Låt solen värma din kind & låt fåglarnas kvitter beröra din själ. Låt lugnet infinna sig i din själ. Låt livet vara just HÄR & NU!!!

2 kommentarer:

  1. Du är härlig du! Läser alltid det du skriver och det får mej alltid att tänka till, det äe som att du skriver till mej varje gång, häftigt.

    SvaraRadera
  2. DU ÄR BÄST!!!!
    ses ikväll hoppas jag=) va rädd om dig älskar dig mest!
    du är så klok och är glad att jag har dig som stora syster

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails