söndag 12 april 2009

Detta inlägg är tillägnat till DIG!!

Har du tänkt på vad andras ord & handlingar kan vara betydelsefulla? Det kan både vara positivt & negativt! Jag har mått lite tjuvtjockt nu den sista tiden & varit väldigt öppen & känslig, har haft mycket svårt att tackla orättvisor & lögner. Normala fall har jag lättare att vända det & inte ta åt mig, utan lyckas släppa taget om det, men nu har jag som sagt varit inne i en period där jag verkligen fått kämpa för att inte dras ner i "negativitet-träsket". Jag har varit nere & nosat där, men jag har inte tillåtit mig själv att falla längre ner. Men jag har alla er att tacka!! Alla ni som tar er tid att läsa min tankar & skriver kommentarer,mail,hälsningar i gästböckerna mm.
Ni kan ALDRIG ana vad dessa inlägg från er har betytt för mig. Ni har fått mig att se ljuset i tunneln & fått mig att rycka upp mig & finna min kämpar anda igen.

Idag har jag varit hos mina föräldrar på påsk middag med alla mina syskon & deras familjer. Det va så underbart att ha alla samlade. Min blivande svåger sa en så snäll sak till mig idag & det gjorde så gott i mitt hjärta! Han tyckte jag såg piggare ut idag än jag gjorde sist.. kanske inte låter så mycket & han förstod nog inte hur det värmde mig när han sa de orden! Ibland behöver vi lite mer omtanke & bekräftelse & ni är många som gett mig det nu & er är jag så oerhört tacksam mot! En av er skrev en väldigt peppade kommentar som lät så här: Förstår att det känns motigt just nu, men du har ju en positiv livssyn och en kämparanda som inte går av för hackor....så visst kommer det att bli bra igen! Så klart! Du vill ju det! ....men om man inte upplevt något negativt i livet så kan man inte till fullo njuta av de positiva ögonblicken! Kram på dig! Tänker på dig! Lotta!

Den kommentaren gjorde att jag rös & visste att Lotta har rätt. Jag VILL ju att det ska bli bra igen. bara jag som kan göra det.. med hjälp från de som bryr sig om mig oxå..vänner & nära & kära är viktiga i detta! Dina ord Lotta, gjorde så jag tog ett djupt andetag & laddade om & min dag har varit UNDERBAR trots smärta. Tack snälla Lotta & alla ni andra som hjälper mig!

En annan ängel heter Milo, som i sin meditation skulle sända mig fina tankar ikväll. Jag är gråtfärdig över alla er som visat mig så mycket kärlek & peppning! De flesta av er har jag aldrig fått äran att träffa personligen, men ni gör allt detta ändå! För lilla mig..vad säger det om er?? Att ni är helt underbara & ni har alla hjärtat på rätt ställe!! Om ni bara visste vad ni hjälpt mig!! Jag gick lite vilse nu, men med er hjälp fann jag min väg igen! kommer alltid vara er så tacksamma & aldrig glömma det ni gjort för mig!

Så detta inlägg är ägnat helt & hållet till er med min enorma tacksamhet! TACK!!!!!

Vill oxå tacka min älskade man & son som står ut med mig även under de mindre roliga dagarna. När jag mår dåligt & ni finns där för mig helt vilkor löst. Ni älskar & vårdar mig på ett underbart sätt & min kärlek till er går inte med ord beskrivas!!Utan er är jag TOM!!!

Tänk vad några få ord kan betyda för någon annan!! Det va en så underbar dag idag. Jag hittade tillbax med er hjälp & kunde hantera smärtan på ett annat sätt. Tänk att min älskade blivande svåger sa dessa ord till mig..och han kunde ju aldrig ana vad de betydde för mig. Å, jag bubblar av tacksamhet mot er alla!! Nu avslutar jag här innan jag tar till gråten av tacksamhet!! Ni är ALLA helt underbara! Glöm inte det!!Ni har en alldeles speciell plats i mitt hjärta iallafall!

Kvällens ord; DET DU SÄNDER UT KOMMER I MÅNGFALD TILLBAX TILL DIG!!

1 kommentar:

  1. Det är så mycket jag skulle vilja skriva till dig. Men jag kan inte formulera det i ord. Det enda jag kan säga är du verkar ha en enorm kämpaglöd. Se framåt Martina. Det blir bättre längre fram.
    Kram / Msrgit

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails