måndag 1 mars 2010

Vinnarna i min tävling blir....

Går till Underbara
Pia med bloggen Livsglädje & Själaro
Stort GRATTIS till dig!!
Går till Underbara
Karin med bloggen LivsLUFT!
Stort GRATTIS till dig!

Maila mig era hemadresser, så kommer ditt paket på posten!

Det är min son Anton som dragit vinnarna! Så av ca 110 lotter va det er två som han drog =)

Jag sänder ALLTID med en överrasknings gåva i mina tävlingar & jag hoppas att ni får glädje av era vinster & tack snälla för att ni deltog!!

Till er som inte vann!!

Tack alla fina ni som ville deltaga i min tävling! Ni va många!!!!

Misströsta inte, för snart lägger jag ut en ny tävling!!

Jag hoppas att ni vill deltaga även då!

Önskar er ALLA en underbar Måndag!!!

Varm kram till er ALLA!!!!

14 kommentarer:

  1. Grattis till Vinnarna o TACK för tävlingen Tina!Var kul att vara med .Kul att du fått tillbaka kreativiteten!! Önskar dej oxå en alldeles UNDERBAR måndag!!kramkram=)

    SvaraRadera
  2. Hej min dyrara vän !Hoppas din dag blir fin , här så är det snöoväder igen !!Men fick köpt mej en begagnad snöslunga så det underlättar en del för mej .Mitt alias på tradera är trollmor-65 säljer allt mellan himmel o jord hämtar grejer nere i loppisen o lägger ut .Budera har jag inte testat .
    Vet du jag har vunnit ändå fast jag inte vann nån av dina vinster har ju vunnit din fina vänskap vilket betyder massa för mej Kramen //STINA

    SvaraRadera
  3. Hej goa Tina!
    Va kul att du tyckte det gick att se detaljerna ändå i mina bilder, trots att de var så små.Det blir ju så när man ska trycka ihop så mycket på en liten plats...typiskt mig,fniss.
    Höll på att göra ett litet glädjeskutt här, för först trodde jag att det var jag som vunnit andra pris i din tävling men så läste jag att det var en annan Karin med bloggen "Livskraft"-det var nära mitt namn det....Men jag hoppas på tur en annan gång.Halsbanden är ju bara så söta!!!
    Hoppas du får en riktigt fin vecka på alla vis!
    Igår hade vi riktigt vårväder i Helsingborg men idag har åter lite snö fösökt göra intrång men inte lyckats så värst bra. Skönt!Snart måste vintern släppa sitt grepp till förmån för våren.Längtar....:-))
    STOR KRAM TILL DIG!/Karin

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna!!!!

    Och Jag ser fram emot en ny tävling snart.

    Jag ska också försöka komma på nått bra att lotta ut för det är roligt att ha en tävling på Bloggen ibland....och snart e det vår så kanske nått "vårligt"

    Sköt om Dej!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Attans också ;) jag som verkligen hade behövt lite extra hjälp med mina önskningar just nu nu...

    Grattis till vinnarna!

    Önskar dig en bra dag Tina! /Kram Caramel

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna..

    Tävlingar är kul så jag ser fram emot en ny så småningom..

    Hoppas din dag är bra..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Åhhhh, Tina...var det jag?!!!!Ja, nu kommer glädjeskuttet, dubbelt så högt.Åhhh, va roligt!TACK snälla, rara.....!Va kul att jag vann!

    Ja, självklart Tina kan sånt här hända, så bekymra dig inte över det.Jag hittar på så många tokigheter när jag har bråtton, hihi!:-)Jag mailar min adress till dig.

    Tack igen söta du!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Hej älskade du!
    Grattis till vinnarna av din fina tävling =)
    För min del blir det att vänta spänt till nästa tävling och hoppas på tur.. hihi.

    Hoppas att du mår bra.
    Jag ska snart åka till träningen.
    Utanför yr snön omkring igen, jag som hade hoppats på att få se våren komma fram snart.

    Du har en stor plats i mitt hjärta
    och det kommer du fortsätta att ha.
    Massor av kramar

    SvaraRadera
  9. Vill först säja ett stort Grattis till vinnarna, vilka fina priser!

    Hej Tina
    Hoppas allt är bra med dej, du tänker mest på andra och minst på dej själv. Men det är inte så lätt att ha en jämnvikt.
    Du är en väldigt snäll person, det kan jag utläsa i allt du skriver på din blogg.
    Och, tänk om du kunde ge lite, av allt det fina till dej själv. Du har alltid så mycket fin att ge, du strör rosor och glädje omkring dej.

    Många Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  10. Va roligt, då ska jag kika in på deras bloggar! :-)
    Sv: Tack för kommentaren, blir alltid lika glad när jag ser att du varit inne och skrivit.
    Ja, det är väldigt svårt att bli av med den där "varelsen". Blir inte klok på varken VAD det är, VARIFRÅN den kommer eller VARFÖR den följer mig. Och hittills har jag inte lyckats hitta något medium som kan ge mig en bra förklaring. Men jag kämpar på; för eller senare kommer det ge sig. Jag är inte säker på att det är samma som kommer jämt, utan det verkar skilja lite storleksmässigt. Så min tanke är nu att det är någon/något som skickar den till mig. Därför sa jag till den på skarpen igår att gå tillbaka och förmedla att jag INTE vill bli störd igen! Får se hur det funkar.
    Kika gärna in på min blogg idag och se mitt boktips :-)
    Kram,
    Eva

    SvaraRadera
  11. Hej fina Tina!

    Åh, vad jag blev glad och överraskad när jag såg att jag vunnit Din fina tävling! Speciellt när aldrig har speciellt stor tur med lotter. Jag tror att det var någon mening med det den här gången.
    Ge sonen en stor kram från mig, som var så gullig och drog min lott! :)

    Hoppas Du har haft en fin dag och får en härlig kväll! Du är en ängel min vän.

    Varm, varm kram,
    Pia

    PS. Har mailat Dig min adress DS.

    SvaraRadera
  12. Grattis till er som vann!!!

    SvaraRadera
  13. Hej söta! Grattis först till alla vinnare i din fina tävling. Tack för dina kommentarer, du är så gullig. Ja här är det fullt upp och jag sov nästan hela dagen igår, orkade inte gå upp och kände mig så hängig. MEN idag är det då bättre, det bröt inte ut. Ja jag har inte fått hem min spikmatta ännu som jag lånat till en vän annars ska jag prova den. På fredag ska jag till röntgen och jag måste säga Tina att jag är jäkligt nervös över det. Hörs mera och jag hoppas att du mår bra, tack för din omtanke det värmer så. kram

    SvaraRadera
  14. Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna, och tack för en trevlig tävling.

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails