torsdag 18 mars 2010

Jag andas...alltså lever jag =)

Godmorron vänner!!!
Ville bara ge er ett livstecken från mig =)
Jag andas.. alltså lever jag..fniss... men ska erkänna att det är inte mycket mer.
Idag är sista dagen på min heltid, sen går jag tillbax till halvtid.
Det har varit jätte kul & det har gått jätte bra, men jag är trött!!
Min kropp klarar inte heltid.
Men när det bara är en vecka el så, då fixar jag det.
Men det finns inte mycket ork kvar när jag kommer hem.
Igår efter jobbet va vi ett gäng som träffades. Vi åt tacos & hade en liten lek. Det va jätte mysigt.
Jag va med i det lag som vann... fniss... men INTE tack vare mig.. hihihi... det va enbart 1 fråga jag kunde..hihihi...
Men det va verkligen jätte mysigt att träffas utanför jobbet & kunna prata med de andra.
Till helgen bär det av till Västerås & Ikea!
Ska bli jätte kul.
Hoppas vi kan finna en bra säng.
Jag har inte varit inne hos er mina vänner & hälsat på... snyft.. men jag hoppas att ni mår bra!
Jag kommer in & tittar till er snart =)
Hoppas ni förstår att jag inte glömt bort er!! =D
Hur skulle jag kunna glömma bort stjärnorna som lyser upp mitt liv??!
Ha en underbar Torsdag fina ni!!!
Kram Tina

18 kommentarer:

  1. God morgon!
    Du andas, alltså lever du... betyder det att du är en ande? ;)

    Skämt å sido, gott att se ett litet livstecken.

    Älsklingen och jag var en snabbis på IKEA igår och köpte ett databord för i morgon köper vi en speldator till min älskade make, då den laptop vi har nu inte klarar av de nya spelens prestandakrav utan hackar när han spelar.

    Hoppas att du kan ta igen dig ordentligt efter denna veckan!

    Kramar Caramel

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! inte kul att läsa att du är trött. MEN man får lyssna på kroppen sin, klarar den inte heltid så gör den inte det. VA? Västerås? å ska du till Västerås? Det ligger ju såååå nära här! Är det långt från er dit? Hoppas ni hittar en bra och fin säng, det är kul att åka till Ikea. Jag och Pia skulle också behöva åka dit och handla lite hihi. Tack för din kommentar om asken hihi. Ja du den är som den är ryggen men jag ger inte upp ska ta mig i kragen och våga ringa den där naprapaten men jag är så förbannat rädd att de ska göra ont. Ha en fin dag vännen! Och var rädd om dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Jo är tungt deprimerad just nu så det är riktigt jobbigt.. Jag tänkte om man skulle fara till Sthlm nästa vecka, så hoppas jag får låna pengar. Kramar om i massor

    SvaraRadera
  4. Duttiga du !! Önskar dej oxå en UNDERBAR torsdag vännen,kram kram=)

    SvaraRadera
  5. Hejsan ! Hoppas du mår bättre snart och att kroppen repar sig ! :0)
    Nu ska jag gå och hämta mina ispåsar och isa nacken. Vaknade vid 4-tiden av värk . MYSIGT ! *SMILE* ...men det är ju tack o lov övergående ! *smile*
    Ha en underbar dag !!
    Kraaam , Helen :0)

    SvaraRadera
  6. Hej Tina
    Tack för allt fint du skriver, både här och på min blogg.
    Hoppas att du har funnit en balans mellan jobb och livet utanför. för det är viktigt att orka med fritiden också, den kanske är viktigare.

    I dag är jag hemma, är så genomförkylt, äter ingefära...

    Går nu en kurs i Ayorveda, en ga indisk hälsolära, som är väldigt intressant. Hur viktigt maten är och massor med annat som man glömmer bort när man har rusat genom livet i 300 knyck...

    Det är så roligt att läsa om dej, det är inte bara tråkigheter, utan mycket glädje!
    Sköt om dej.
    Många Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  7. Kikar in och tackar för din snälla kommentar hos mig.
    Du är så go, vännen!!!

    Jättekram!!!

    SvaraRadera
  8. Tack för kommentaren hos mig!
    Blir väl skönt för dig att gå tillbaks till halvtid, så att du får tid att sköta om dig själv.
    Kram, kraam, kraaam!
    Christina

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Var rädd om dig och lyssna på kroppen, inte roligt med värk och jobba heltid. Hoppas du hittar en balans som fungerar bra så du mår bra.
    Är ni oxå ute efter en ny säng. Fick en ny säng lev idag på förmiddagen. Köpte fr kungsängen, hade bra priser.
    Sköt om dig vännen och lyssna på kroppen.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  10. Få se nu om jag kan kommentera? Japp! Skrev ett mail till dig om jag inte alltid kan;( Dåligt Ram minne!

    Vill önska dig en trevlig dag Tina och tacka för all positivitet du utstrålar och delar med dig av, trots din smärta. Stor KRAM

    SvaraRadera
  11. Du är så duktig vännen! Glöm aldrig det.♥
    Du kämpar och står i även fast det är jobbigt.
    Men lyssna till kroppen, säger den ifrån så vet du att du inte kan.

    ♥ Jag saknar dig! ♥

    Hur långt ligger Västerås från er?
    Synd det inte ligger närmare mig, så kanske jag hade kunnat åkt till IKEA och letat på dig.

    Kramar till en bästa vän
    (Jag kopierade dina fina hjärtan under där)
    *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

    SvaraRadera
  12. Halloooo! Tack själv. jag har fått några bra tips så det är lugnt, tack ändå. När skulle ni dit nu var det i morgon? Josefin är sjuk så jag kan inte åka men jag tänkte om det inte är allt för långt avstånd så kanske man kan ta o ses nån gång. BARA för att ge dig en kram hihi. Vore super kul. Kolla gärna och återkom. ha en bra fortsatt dag. kram

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!!

    Du får ta och gå ner lite i tid så din kropp orkar med, den är ju bland det viktigaste..

    Ha nu en bra dag..

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  14. Hej Tina
    Hoppas du mår bra.
    Ha en fin dag vännen
    kram Agneta

    SvaraRadera
  15. Tack goa Tina för dina alltid lika värmande kommentarer =)
    Se till att vila dig nu.
    Stora kramen från mig! /Malin

    SvaraRadera
  16. God afton i stugan!

    Jag trodde att jag skrev ett inlägg till dig i morse men det verkar inte bättre än att det försvann.

    Du andas alltså lever du, skriver du. Innebär det att du är en ande? *fniss*

    Hoppas att du får tid och utrymme för återhämtning efter denna veckans heltidsarbete.

    Kram Caramel

    SvaraRadera
  17. Härligt att du andas;) Det gör jag med. Som tur är. Ha en underbar fredag, vännen. VILA!

    kramkram

    SvaraRadera
  18. Hoppas du får en underbar fredag och att du får vila upp dig riktigt ordentligt i helgen :)
    Kram

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails