onsdag 31 mars 2010

Jobbar heltid

  
God morron alla söta!!
Denna vecka blev inte som jag tänkt mig alls.
Jobbar heltid denna vecka oxå pga att personalen är sjuk i den andra butiken, men det gör ingenting för jag älskar mitt jobb & trivs så bra, men jag är ganska trött.


Jag har pratat med min läkare/docent i Lund om min tandsanering & han tycker absolut att jag ska gå vidare med mitt avslag & han är mer än villig att hjälpa mig, så jag ska ner till honom Fred 16e.
Jag är så glad & tacksam för att jag har honom.
Här hemma i Ljungby är läkarna inte mycket att ha.
Förlåt, men det är sant.


Har inte hunnit el orkat påskstäda heller, men det gör inget.
Lite skit i hörnerna är bra... tror jag..fniss...
Än har de inte sänt mina hälsotips i radion, få se om de kanske gör det idag =)
Kanalen heter LJUNGBYKANALEN & frekvensen är 95,8
om det är nån som vill lyssna..hihihi...
I måndax va jag på "häxTräff" med mina fina vänner i BlåHuset. Vi samlades för att göra våra kvastar som vi ska ha nu när vi far till blåkulla..fniss..
det va så magiskt roligt & vi satt & pratade om ALLT. Både roliga & mindre roliga saker.
Jag bara älskar dessa träffar. Vi satt i 4 timmar & pysslade & babblade  
Kvastarna blev jätte fina & det va så roligt.
Tack älskade Pyret för att du fixade denna kväll!!!
Du är UNDERBAR!!!


Jag har nån ny verktygsfält här i inlägg & jag har inte riktigt lärt mig hur det funkar, men hoppas det går bra =)
Annars har det inte hänt så värst mycket.. jobbar & jobbar...
Vi fick hem våra skor =)
Jag & chefen beställde varsit par av en nyare variant av de där MBT skorna ( eller va de nu heter ) de som är runda.
Fast dessa ska va ännu bättre =) Man går i lätt uppförsbacke HELA tiden.
Jag hade dem på mig ca 30 min i Måndax & det kändes DIREKT i musklerna.. eller snarare det kändes direkt att jag faktiskt HADE muskler & att de va vilande..fniss...
fick tom träningsvärk uppe i axlarna!!
Men tyvärr va de förstora så vi får vänta lite till tills de nya kommer med rätt stl.
Men det känns underbart att få börja använda dessa!!


Nu måste jag sätta fart på dököttet & komma in i duschen & iväg till jobbet.
Håller på att rensa bland skorna & lägger ut på rean & det är väldigt rörigt kan jag säga... fniss.. kartonger & röda prislappar överallt & nästan så jag ser det framför mig när jag blundar...fniss.. men vi har fått in så snygga vår skor nu som måste komma upp i hyllan.
Hoppas ni alla mår bra
&
hoppas att ni inte tror att jag glömt er eller nått sånt, för att jag inte hälsat på hos er, för det har jag inte, det är bara det att jobbet tar all min tid & energi.
Men jag kikar in till er lite nu & då!!!
Må bäst alla mina underbara vänner
  








23 kommentarer:

  1. Nää jag tror inte du har glömt oss!fniss..Förstår att det är mycket nu,bara du orkar med det ,så en vinst är ju att du tycker det är så roligt,och att bli tillfrågad att jobba mer är oxå en vinst!!Hoppas på tur när det gäller dina tänder o må så gott ,kram kram =)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med tandsaneringen ! Hoppas allt ordnar sig !
    MBT skor har jag funderat på i ett par år nu , men inte köpt än. Verkar bra !
    Ha en fin , fin dag ! Helen :0)

    SvaraRadera
  3. Hej Tina! Bra du får åka till Lund...hoppas det ordnar sig med hjälp därifrån!! Tack för dina alltid så gulliga kommentarer, blir glad:)

    Och så syns vi väl i Blåkulla! Håller på och trimmar kvasten nu, hihi.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hej hjärtat! Det är ett jätte gott recept mums.. Ja det är faktiskt mycket bättre med mig och är mycket piggare.. Man ska aldrig ge upp... :) Allt bra me dig? Kramar

    SvaraRadera
  5. Tjenixen !
    Jag har ett par sådana där kopior på MBT skor mina heter FOS tror jag :)
    Dom är jättesköna att gå i när man väl tränat upp sig. Har inte ont i ryggen längre :)
    Ha det gott !
    Kramiz Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej Tina. Kommer in med en påskkram till dig!
    Ler när jag läser ditt inlägg.... För några år sedan skulle jag prova sådana där sandaler som är runda i botten för jag tänkte eventuellt ha när jag jobbade - men jag blev "sjösjuk". Det liksom gungade så när jag gick så jag blev illamående. Ja, man kan ju inte ta Postafen varje dag man går till jobbet precis så jag köpte dem aldrig. Men, de är nog väldigt bra kan jag tro.
    Ha nu en riktigt fin helg och ta väl hand om dig!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Jag orkade inte va med i Måndags,det va ju synd för verkade missa nåt...hi..hi..Kanske tittar in i morgon om jag orkar.jag ska ändå till revisorn...Kramizz/Mia

    SvaraRadera
  8. Hej du goa!!

    Jag sticker till torpet och blir borta från datavärlden över påsk,vill därför önska dig en härlig helg! Ska försöka lyssna på radion,det ska bli spännande att höra dig!!

    Kram på dig nu och take care

    SvaraRadera
  9. Hej vännen , du jobbar o sliter var rädd om dej bara .Vad kul med pysselkväll i trevligt sällskap . Va trevligt att du gilla påskkärringarna o gubbarna , ja önskar dej en riktigt Glad Påsk Kramen //STINA

    SvaraRadera
  10. Hej Tina
    Nu har jag påskledigt, det har varit en intensiv vecka, jobb om dagarna och möte/kurs på kvällarna, så nu känns det bara skööönt, ledig.
    Läser att din vecka har också varit likadan, hoppas du får vara ledig, och njuta och bara få vara...

    Jag har inte hunnit med städningen, men jag har massor av änglatofflor, andra kallar dem för dammråttor.

    Nu skickar jag dej Bamse- Påsk- Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  11. MBT-skor vill jag med ha och det mycket för att få upp hållningen :-)

    Jobba med skor hade ju jag med velat, skor är ju så kul.. Fast jag hade blivit utfattig, hade köpt hem en massa ;-)

    Ha nu en bra torsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Hej Gumman

    oj vad du jobbar, kom ihåg bara att vila lite mellan varven:)

    Tyvärr kan jag ju inte lyssna på denna radiokanal, men säket var du bäst:)

    Städa gör vi ivårt nästa liv;)

    Hoppas du får en fin påsk vännen

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  13. Så fint du har gjort om din blogg!! Älskar din bakgrundsmall :-)
    Hoppas du inte tar ut dig alldeles på jobb utan har kraft o ork att njuta av påskhelgen.
    Och lite skit i hörnen har ingen dött av hittills, vad jag vet i alla fall :-))
    Ha det så bra på Blåkulla, hihi.
    Kram, Ingela

    SvaraRadera
  14. Vill önska dig en Glad Påsk!

    SvaraRadera
  15. Tittar förbi och önskar dig en Glad Påsk!
    Jag blir bjuden på mat på Påskafton hemma hos min moster, annars blir det nog ingenting speciellt för min del, resterande familj är ju bortrest ett tag till.

    Hoppas hjärtat hjälper dig då =)
    Massor av varma kramar från mig!

    SvaraRadera
  16. Önskar dig en riktigt härlig påsk!
    Men glöm inte bort dig själv, inte bara jobbet.
    Kramar
    Anne Mari

    SvaraRadera
  17. Glad påsk!

    Här i Blåkulla är det fullt ös ;) Du borde varit här... men du har det säkert lika bra med familjen.

    Jag önskar dig en härlig långhelg!

    Kram

    SvaraRadera
  18. Hej!
    De där skorna lät ju himla bra!! Kanske man skulle införskaffa sig ett par...
    Visst är det kul att bara sitta o babbla med goda vänner - ger energi!
    Önskar dig en riktigt fin påskhelg!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  19. Hoppas du får en riktigt härlig påskhelg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  20. Kikar in och önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!!!

    Bamsekramen, vännen!!!

    SvaraRadera
  21. Önskar Dej en Skön och Mysig Påsk Helg!

    Många Kramar!

    SvaraRadera
  22. Hej vännen!
    Vad du jobbar och sliter, hoppas du inte tar ut dig helt inför påsken.
    MBT-skor skulle jag också vilja ha. Får kolla sådana när knäna är så pass bra att jag har bra balans. Lägger fortfarande om inf såret, bläää.
    Synd att man inte kan ta in kanalen och får höra dig i radion. Du får se till att du hamnar i tv så alla kan se.
    Önskar dig en underbar påsk helg men nära och kära.
    Sköt om dig goa vän.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  23. Önksar dej en trevlig PÅSKHELG!!!
    Margit

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails