tisdag 2 mars 2010

Lycka

Godmorron!!
Hoppas ni mår bra!
Själv mår jag jätte bra... lite för trött men annars jätte bra!!
Ska gå ner & väcka min fina pojk snart & få iväg han till skolan.
Sen blir det betala räkningar, dammsuga, stryka & sen iväg till jobbet.
Här är den "Magiska skåpet" som jag fick av en vän.
Den har stått i hennes butik & det ÄR något magiskt med det, för de saker hon ställde i den såldes nästan direkt & jag blev kär i det direkt när jag såg det.
Nu har jag ställt in mina böcker , rökelser & mina kortlekar i den så länge.
Jag tycker den är helt underbar!!!
Va inne hos henne i den nya butiken & det kommer bli såååå bra där.
Men hjälp va de jobbat hårt!! Jag kavlade upp armarna efter en god kopp kaffe som piggade upp mig, efter jobbet, sen hjälpte jag dem att packa upp kartonger!
Hinner jag ska jag dit en runda innan jobbet idag. Hon öppnar sin butik idag kl 14 & jag önskar henne all lycka till!!!
I går när jag kom hem från jobbet, trött & sliten låg ett paket i min brevlåda.
Jag blev så nyfiken & han knappt innanför dörren förns jag öppnade det!!
&
i detta paket låg ett underbart hjärta med texten
# Earth Angel#
Där låg ett fint kort oxå med texten
* Hejsan!
Här kommer en liten "Tack för alla fina kommentarer" present -)
Bara lite hemma-pyssel, men gjord av kärlek.
Jag tycker du är en riktig "Earth Angel" som sprider glädje med dina fina & söta kommentarer!!
Ha det gott!!
Kram Helene *
Ååååå, jag blev så glad!! Jag har varit inne på hennes blogg & tittat på hennes underbara ting som hon skapar!! Hon är så duktig & kreativ!!
När jag öppnat paketet kände jag bara sådan ödmjukhet & värme.
Jag blev såå glad & jag vet precis var jag ska ha detta fina hjärta!!!
Tack fina Helene för den underbara present!!!
Jag kommer vårda det med samma omsorg som jag vårdar vår vänskap!!!
Tack fina Helene!! Detta betyder så oerhört mycket för mig & jag blev så oerhört glad! DU gör skillnad i mitt liv!!!
Tack fina fina vän!!!
Dessa fina blommor fick jag i Alla Hjärtans Dag av min man!
De har stått sig vackra länge, men fick kasta dem härrom dagen.
Men de lever ju kvar i minnet & hjärtat & även på foto =)
Nu måste jag verkligen få upp min son.
Har varit & väckt honom men det tar ca 30 min att få upp honom ur varma sängen.
Så nu ska jag fixa lite god frukost till honom, sen får jag väl gå ner & DRAAAA upp han =)
Inte lätt att vara tonåring..fniss...
Ha en underbar dag alla fina
Kram

14 kommentarer:

  1. God morgon vännen!

    Ja, det där ser allt ut som ett riktigt magiskt skåp! *ler*

    Vilken tur du har som får sådana överraskningar med posten, det kan definitivt göra ens dag!

    Önskar dig en skön tisdag! /Kram Caramel

    SvaraRadera
  2. Jätteskoj att du tyckte om mitt lilla hjärta !!
    TUSEN kramar !! Ha en underbar dag ! Helen :0)

    SvaraRadera
  3. Heeij Tina.. tack, så goo du är. Du e säkerligen en fin människa du me.

    Så vackra blommor du fått, å skåpet är ju såååå fint..förstår att du är så förtjust i det.
    Åååå, så fint paket du fått.. så roligt å ha såå goa bloggvänner.. de värmer så i hjärtat.

    Önskar dej en underbar Tisdag.. många kramar till dej. Helén.

    SvaraRadera
  4. Men guu, Tina, så goo du är. Tuusen tack.
    Visst är det härligt då man kan känna sån glädje i sina bloggvänner. Fastän man inte känner dom personligen.
    Man blir så gla över de kommentarerna man får, å ibland känns de som att man känner er vänner både utan å innan, konstigt nog, utan att ha träffats eller pratats vid live.

    Blir så gla över orden du skrev.. tackar massor, å ska vårda de orden varmt.
    Kram på dej å må så gott..Helén.

    SvaraRadera
  5. Mina flickor som är tonåringar går upp alldeles själva, men makens son får två kallelser och går han inte upp, bryr vi andra inte oss. Det är hans ansvar då. är killar tröttare än tjejerna?


    kramkram

    SvaraRadera
  6. Tack för dina fina kommentarer det värmer.Har också varit på din .Jätte fin o trevlig med tävlingar o ja allt.Blev helt inspererad av den,kommer prenumera på den.Nån som hjälpt dig med sidan eller gjort den själv??Skulle vilja ha mer liv i min inte så tråkig som den är nu.Försökte sätta in det som du har med kram men gick inte.Kan du hjälpa mig tro??Ha en underbar dag o var rädd om dig.Ett glatt hjärta och stor glädje varenda dag = ) Önskar jag dig min fina vän <3 <3 = ) <3 <3

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt skåp.Vackert hjärta och fina bår blommor.Men det är ju bara för du är så himla go och gullig.Hoppas att det går bra idag när din vän öppnar butiken.Jag tror killar är tröttare än tjejer.Mina killar är mera trötta än tjejen.Ha en skööön tisdag goa Tina Varmkram Rita♥

    SvaraRadera
  8. Hej vännen..vad fint med skåpet..mysigt att du har alla dina personliga,magiska saker där,det kommer öka kraften.Som en kraftplats du kan sitta vid när du behöver det..ett litet altare :-)

    Du är en riktig earth angel som sprider glädje på din blogg.

    Kärlek och värme till dig.
    KRAMAR...

    SvaraRadera
  9. Åh vilken fin "uppskattningspresent"..

    Skåpet är jättefint och verkar svälja en hel del..

    Ha nu en fortsatt bra dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Vilket läckert skåp!!!
    Har fått ärva ett linneskåp som har stått hos min farmor. Blev erbjuden en stooor summa för skåpet en gång, men insåg att jag inte vill vara av med det. Tänk att en möbel betyder så mycket :-)...
    Så jag släpar med mig det mycket tunga ekskåpet vart jag flyttar och alla stööönar när dom tänker på böckerna och skåpet i samband med flytt... Visst är folk konstiga, ha, ha?!

    Ha det gott och sköt om dig!
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  11. •.¸¸❤¸¸.••.¸¸❤¸¸.••.¸¸❤¸¸.••.¸¸❤¸¸.•

    Tjingeling min goa vän!

    Så kul, fniss... har också ett sådant skåp...köpte det på erikshjälpen för nåt år sedan, behövde ett skåp att placera en massa prylar i...men tyvärr är skåpsdörrarna på mitt skåp inte så fina som dina...mina är helt släta utan mönster..

    Så kul, att få ett sådant glatt överraskningspaket i postlådan vilken glädje :0)
    sådant förgyller verkligen dagen.

    Härligt att höra att du mår så bra!

    Kramis

    •.¸¸❤¸¸.••.¸¸❤¸¸.••.¸¸❤¸¸.••.¸¸❤¸¸.•

    SvaraRadera
  12. Hej bästa tina!
    Vilket fint skåp du har fått! =)
    Åh vilket fint hjärta! Ska kika in på hennes sida efter att jag skickat iväg den här kommentaren.
    Önskar jag kunde göra så fina saker.

    ❤ Massor av Kramar från hjärtat ❤

    SvaraRadera
  13. Hej Tina! Vilket fint magiskt skåp, du behövde bara öppna det så kom det en present med posten:) Jättefint hjärta...och vilken snäll vän! Ha en bra dag imorgon!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!

    Vilket underbart skåp, det är säkert alldeles magiskt! Slukar hur mycket som helst! ;)

    Roligt med den uppskattning Du fick av Din bloggvän, jag vet att Du verkligen är värd den.

    Ha en inspirerande och fin fortsättning på veckan!

    Änglakramar,
    Pia

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails