fredag 19 mars 2010

Du är så fin... om du inte visste det innan.. så vet du det nu !

Jag är så glad & tacksam för att du finns!!
Tack söta du för din omtanke & för den tid du tar till att läsa & kommentera hos mig!
Varje dag finns det fina hälsningar här som gör mig så glad!
Jag har oxå fått ett gäng nya följare & er vill jag hälsa varmt välkomna till mig!
Tack!!
Nu har jag jobbat klart min heltid.
Det har gått bra & jag tycker det är så roligt. Jag känner att jag utvecklas hela tiden & alla möten med alla kunder ger mig så mycket.
Det finns de kunder som verkligen sätter mig på prov & det finns de som inte har samma syn på medmänsklighet som jag har, som är otrevliga & rent av elaka, men de lär mig saker. Jag lär mig saker hela tiden. Utbildningar i all ära, men inget går upp mot att få ta del av alla underbara kunder. De berättar om sina liv & bjuder in mig att ta del av deras innersta.
Ibland berättas de mest sorgligaste & då får jag kämpa att inte ta på mig för mycket, utan behålla min ställning som rådgivare. Men många gånger är det bara nån som lyssnar de behöver & det är det minsta jag kan ge dem.
Jag lyssnar & tröstar gärna.
Jag har denna vecka fått så mycket kärlek från mina kunder. De har visat mig sådan tillit att jag blir helt varm.
Jag älskar mitt jobb så mycket.
Jag är oxå så oerhört glad för min chef ringde nyss med det glädjande beskedet att hon klarat sin utbildning!!!
Stort GRATTIS till dig!!
Nu är jag helt slut.
Nu är det viloläge som gäller resten av kvällen, för imorron bär det av till Västerås =)
Ska bli så kul att få träffa mannens moster!! Vi brukar åka dit & semestra varje sommar & umgås med henne, men nu blir det innan semestern =)
Vi ska även passa på att göra en annan sak när vi ändå är där.. men det är en hemlis.. fniss.. jag berättar sen =)
Sen på Söndag ska vi äntligen köpa säng =)
Underbart!!
Nä, mina fina vänner.. nu känner jag att jag inte riktigt vet vad jag skriver.. fniss.. nu ska jag avsluta lite fint här & slänga in en bra skräckis ( älskar skräckisar & rysare =) i dvdn & bara mysa mig.
Men önskar er alla en underbar Fredag!
Jag tittar in till er i morron... lite för trött nu känner jag!!!!
Lev Nu!
Vem vet vad som händer om en timme??
DU är VÄRD att må bra!!!
Du är VÄRD allt gott!
Du finns!
Va stolt!
Du är DU & det ska du va jäkligt stolt över!!
:-)

20 kommentarer:

  1. Hej Tack söta du. Tack för allt. Ja jag vet ju inte om det var idag? eller imorgon ni skulle till Västerås, har inte hunnit med att kolla kommentarerna alla för en nu. Imorgon bitti åker vi ju till Norrköping. Hinner vi inte ses nu så kan vi ju ta det i sommar om ni är i västerås då. VI planerar ju en bloggträff här, du måste komma. Sova över och så! Vore kul. Vi ska ses nån dag. Nu är dina saker på väg till dig som du beställt. Ha en fin helg kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tina
    Ha en underbar resa, hoppas du hittar det du är ute efter.
    Tag hand om dej.

    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  3. Tack! :) Det är väldigt kul att följa din blogg och jag är glad att jag hittade dig.
    Du verkar vara en sån där genomhärlig människa. Underbart med människor som verkligen brinner för sitt jobb.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack finaste du för de snälla orden inne hos mig blev så himla rörd och vilka kloka, positiva ord du skrivit idag.
    ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  5. Kära vän!!!! Så glad Jag blir att läsa att Du klarat din jobb vecka...Så Du till Västerås i morgon, i dag har vi varit dit och handlat.....vi har 5 mil dit.

    Önskar Jag kunde vara en liten fluga och flyga över Västerås och se var du är.....då skulle jag viska i ditt öra psssssst Uttan e hemma i fall Du har tid ;o)
    Men det är ju liiiite åt fel håll.
    Kör försiktigt i morgon.

    Kramar!!!!!

    SvaraRadera
  6. Hej goa Tina!
    Tack för alla dina söta kommentarer allt som oftast inne på min sida.Jag blir så glad varje gång och uppskattar dem så mycket.Tyvärr har jag varit så trött att jag inte riktigt orkat kommentera så mkt.Hoppas det ska bli bättre för jag vill så gärna hinna med den biten.Jag blev så uppmuntrad av att läsa det du skrev om din egen väg till att hitta ett jobb du trivs med.Ja ibland kan det säkert bölja fram och åter innan man hittar sin plats.Roligt att du känner att du hittat hem.Det är så det skall kännas.Att man hamnat rätt.Men det tycks ta lite tid att göra det.Lite famlande hit och dit innan man vet vad som är rätt.
    Va roligt att ni ska iväg en tur till släkt.Min man kommer fr Hallstahammar utanför Västerås, så vi är där ett par gånger om året och hälsar på. Inte så ofta, men så blir det gärna när man bor 60 mil bort.Hoppas ni får en riktigt fin helg ihop!
    Allt gott önskar jag dig, och änglar vid dina sidor på vägarna!Tack igen för dina uppmuntrande ord.Du är så rar!
    STOR KRAM! /Karin

    SvaraRadera
  7. Pssst. Glömde säga att bilderna här är underbara!!!!!

    SvaraRadera
  8. Ohh vilken härlig kvinna du e !!Hur orkar du vara så ödmjuk o varm när du själv är så trött o med din jobbiga sjukdom..Tack så hjärtligt för att DU själv finns ,mycket kan man lära sej av dej !! Jag önskar oxå dej all välbehag o kärlek!!Hoppas ni får det underbart hos "mostern"..stor kram som räcker hela helgen,hehe ToodeLoo =)

    SvaraRadera
  9. Hej min alldelles speciella Tina , jag hoppas din helg blir strålande fin , just nu för min del är det bara en massa motgångar av olika slag , men men kommer tid så kommer råd .
    Du är nog perfektför ditt jobb så mycket positivt som strålar ut från dej , tom genom datorns skrivna ord så känner energi o värme kramen //STINA

    SvaraRadera
  10. Hej o go kväll. Har kikat in och läst och vill naturligtvis passa på att önska dig en fin helg! /SA

    SvaraRadera
  11. Hej Tina!
    Är här o kikar runt lite.
    Ville önska dig en riktigt härlig helg!
    Kramar från Marie

    SvaraRadera
  12. Så många fina och uppmuntrande ord !
    Tusen tack ! *smile*
    Hoppas du hade en mysig fredags-kväll med din "skräckis ". ...he , he !
    Ha nu en underbar helg !
    Kram , Helen :0)

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Vad skönt att du gjort ditt heltidspass för denna gång.
    Ååh, ska du till Västerås, där var jag i förra veckan. Hoppas ni hittar en säng på söndag. Våran är helt underbar som vi köpte, sover som en prinsessa fniss...
    Önskar dig en skön helg och sköt om dig vännen.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  14. Tänkte bara titta in och berätta att jag tänker på dig, mycket ❤

    SvaraRadera
  15. Tjenixen !
    Tackar för raderna på min blogg och hemsida :)
    Hoppas ni får det riktigt trevligt i Västerås och att ni hittar en bra säng :)
    Kramiz från Camilla

    SvaraRadera
  16. Hello Tina!!!
    Har försökt och försökt....
    Det har varit svårt att komma in på din sida. Min dator hakar upp sig....? Bäst att säga det utifall detta händer andra av dina vänner också.

    Trevlig helg och vårkramis

    SvaraRadera
  17. Hej fina Tina...tack...du skriver oxå så bra och varmt om dina upplevelser.
    Ja du delar med dig av ditt glada hjärta till människor. Härligt att älska sitt jobb,det är inte alla som gör minsann..men tänk så givande det blir för de som söker din kunnighet när du brinner så...Hoppas er helg är underbar...många kramar från mig.

    SvaraRadera
  18. Tack Kära Tina! Dina ord är överväldigande. Du är värd all uppmuntran du får. Hoppas din helg blir fin och att du får din efterlängtade säng;) Många Kramar till Dig

    SvaraRadera
  19. Tack snälla rara du. Det är såna ord som får en att vilja fortsätta skriva, även när det känns som mest motigt :)
    Många kramar

    SvaraRadera
  20. Hej sötaste!
    Med mig är det skapligt, är less på mig själv bara för att jag inte är klar eller tar tag i ett arbete om Abort som skulle varit klart i torsdags.. Sedan måste jag plugga till ett prov i Psykologi på onsdag, men det känns inte lika tungt.

    Vad skönt att ni har en ny säng att sova i nu :) Låter som du haft en intensiv, givande och trevlig helg!

    ❤ Kramar ❤

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails