onsdag 24 mars 2010

Lite kul så här en Onsdax morron =)

Godmorron alla sötisar!!!
Hoppas ni alla mår bra & att ni haft en fin vecka hitills.
Tack alla för era fina hälsningar om min "Sara" =) Vi trivs så bra ihop & hon går som en klocka.
Nu har jag sovit 2 nätter i nya sängen & jag vet fortfarande inte om det är rätt.
Men det tar ju ett tag att vänja sig.
Igår va jag på Modevisning. Det va ett skolprojekt & jag måste säga att det va väldigt bra gjort.
Tycker de är så modiga.
Det va jag, chefen, min systerdotter ( som är & praktisera hos mig denna veckan ), & två jobbarkompisar, som gick tillsammans.
Det va en jätte fin avslutning på Tisdagen.
Detta fick jag i ett mail av en vän & tycker bilderna är så roliga.. fniss.. så jag ville dela med mig av dem till er =)
Vill oxå passa på att påminna er om KROPP & HÄLSO mässan som ska vara i Ljungby Lörd 24 /4.
För mer info gå in HÄR.
Där kommer finnas medium, ekologiskt bröd, hudvård, klangmassage, kopping massage, kläder, & ev.Indianer =)
Kommer att bli super kul & man får prova på olika behandlingar & man kan gå på föreläsningar mm.
Så har du inget inplanerat... kom till Ljungby!!!!!
Ha nu en underbar Onsdag allesammans & njut nu av bilderna =)
Kram Tina

21 kommentarer:

  1. Ska hålla det datumet i minnet och hoppas sambon inte jobbar. :)

    Roliga bilder. Hade gärna sett att bussarna sett ut så istället här också.

    Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ja det var lite roliga bilder.. Såna bussar skulle vi haft här som livade upp tillvaron..

    Njut av dagen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Dessa bilder var verkligen roliga!! :) MVH/Emelie

    SvaraRadera
  4. Kul bilder! Ha en bra fortsättning på veckan! /SA

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Jo idag känns det lite bättre, bara väldigt trött och ont i skallen men ska snart ta en tablett och sen dra iväg till träning :)

    Haha coola bussar och grejer. Har sett dom förut på nätet och undrar i vilket land/stad som dom förekommer :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Vilka kul bilder!
    Ha det riktigt gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  7. Butikerna har beställt mina madonnor/jesus för att kunna sälja i sina butiker, det är så jättekul att de tagit kontakt med mig för att få göra det, känner mig hedrad ;o)
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  8. Hej...skoj bilder...påhittiga artister som skapat :-) och din bil är ju riktigt häftig!!! Kul att du skriver om mässan i Ljungby,vad heter indianerna som ev. kommer?

    Kramar dig...idag lyssnade jag länge på koltrastens när den sjöng i den ljumma vårkvällen...jag älskar den fågeln...puss o kram...

    SvaraRadera
  9. hihih vilka roliga bilder du visar. Å så bra att du blir glad över mina hälsningar för jag blir så glad över DINA! Jadå jag mår bra inte ska jag klaga mera över ja du vet vad haha. Tack för dina fina ord om burkarna, ja inte syltar väl jag heller så mycket men det är kul att föra etiketter. ha en underbar kväll du kära vän. KRAM

    SvaraRadera
  10. Ja det var VÄLDIGT häftiga bilder !!
    Riktigt skoj !
    Ha en bra dag ! Helen :0)

    SvaraRadera
  11. Hej igen ! *smile*
    Tusen tack för den fina komentaren hos mig !!
    Det värmer i hjärtat när någon förstår .
    Va skönt att du har blivit starkare så att du kan strunta i dumma komentarer ! Folk tänker sig verkligen inte för ibland !!
    Nästa höst ska jag nog ladda upp med D-vitamin i god tid och se om det hjälper. *smile*
    Jag tror oxå att jag är mitt i en väldigt viktig period i mitt liv då jag ska lära mig att släppa all oro och rädsla och bara lita på Universum.
    Jag är inte den som bara kan rycka på axlarna och säga :det ordnar sig !
    Jag är en riktig "grubblare". Tänker alldeles för mycket på allt !
    Men... nu är det nog dags att försöka ändra på det .
    Så nu har jag verkligen något att jobba på ! *SMILE*
    Ha en underbar dag så hörs vi !
    Kram , Helen :0)

    SvaraRadera
  12. Hej Tina!
    Hihi, vilka roliga bilder! Du och din blogg gör mig GLAD :) Du har något att hämta hos mig...
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Hej goa Tina!
    Jättefin bil ni skaffat, kul att få byta ibland.
    Och säng blev det oxå. Jag märker att det tar ett tag innan man har acceptera den nya sängen och att den känns bra. De sänger att de kan ta några veckor innan man blir van.
    Hoppas allt är bra med dig. Själv är jag lite deppad...har fått en varinfektion i opsåret så jag äter antibiotika 3tabl per dag och skall äta i 10 dagar. Har mer värk nu eftersom jag inte får träna och anstränga knäet.
    Får festa lite på våfflor i kväll när det är våffeldagen.
    Sköt om dig vännen.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  14. Tjenixen Tinis! Nu gick det hur bra som helst att komma in,kanske är min andra dator som krånglar!!

    Vilka fascinerande bilder,måste titta igen=)

    Kramelikram

    SvaraRadera
  15. :0) Vilka härliga goa bilder du bjuder på ...
    Skulle vara jätteskoj att komma och besöka mässan...ska se hur jag jobbar.

    Tusentack för den fina påskbilden i min gästbok och hälsningen förståss...blir såå glad varje gång du tittat in.

    Ha det så gott!

    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  16. Jätte roliga, cola, bilder;) Missade dig igår men det går väl bra i dag med;) Var hittar du alla och så många kul bilder? Ja det är roligt att komma till din sida, Du har alltid nåt skoj på gång eller så får man sig ett gott skratt.

    Stor Kram till dig vännen

    SvaraRadera
  17. Du är ju baraför underbar. Bilderna är hur roliga som helst.

    kramkram

    SvaraRadera
  18. Heeij... guu, så läckra bilder.. både bussarna å väskorna.. läckert.

    Jo, tack.. bara bra här. Ledig idag, jobbar egentligen natt ikväll, men jag ska på utställning imorrn, så jag tog semester.
    Sen jobbar jag natt lördag..blir nog jobbigt kan jag tro..hoppas de går bra.

    Tack för din goa kommentar.. önskar dej me en fin helg.. många kramar, Helén.

    SvaraRadera
  19. Tusen tack för boktipsen !!
    Ska jag genast kolla upp ! *smile*
    Kraaam , Helen :0)

    SvaraRadera
  20. Tjenixen !
    Fnissiga bilder :)
    Jag och min kompis ska försöka att komma upp till Ljungby den 24/4.
    Vet faktiskt inte vad dom där färgglada tomtarna var gjorda av ?! Dom stod i skylten i en klädaffär i Dublin. Färglada var dom i alla fall :)
    Fortsatt trevlig helg !
    Kramiz från Camilla

    SvaraRadera
  21. Hej Tina!

    Tack för din trevliga titt inne hos mig och tack för raderna du skrev, de värmde :)

    Hoppas du med njuter av en härlig helg även om solen håller sig borta, iaf gör den det här hos mig...

    Men man får göra nåt bra av dagen ändå! Solen är ju inte den omedelbara vägen till lycka och glädje även om den hjälper till oerhört mkt på vägen *ler*

    Vilka roliga bilder du bjuder på, skitläckra...haha!

    kram-kram

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails