måndag 23 februari 2009

Tråkig Måndag...

Idag är det Måndag & jag är ledig.
Inte kul att gå hemma. Men jag behöver det nog för jag är trött & spänningshuvudvärk. Har suttit & skrivit om våra olika Chakran & deras betydelse, som jag skulle lagt upp här på bloggen...MEN det bara strulade & jag skrev om det tre gånger.. det tog mig flera timmar, men det funkade inte så jag gav upp. Kanske kan få till det en annan dag.
Min syster från Jönköping ringde mig nyss. Hon hade köpt en Ragdoll. De är så jäkla söta den rasen. Men dyra. Hon va så glad över den. Hoppas bara de får en som klarar sig ensam, för hon jobbar ju ganska mycket, sen åker de ju iväg med jämna mellan rum på energiresor mm. Men det har det säkert med i beräkningarna. De ska ju gifta sig i Augusti oxå. Jag ska va tärna. Spännande. Ska bli kul att få vara fint uppklädd.
Nu ska jag sätta mig och se på tv lite, sen ska jag nog plugga lite. Känner inte för nått idag. Gillar det inte alls.
Men imorron ska jag jobba som kontaktperson, så då får jag ju nått att göra. tycker verkligen inte om att gå hemma. Borde gjort så mycket... men lusten till det har liksom ätits upp av någon/något.
Pratade med min chef i morse... Hon blev jätte glad för min städning! Det va skönt.
Skönt att de är hemma igen & välbehållna.
Nu kommer strax Anton hem från skolan. Ska fixa ett litet mellanmål till honom.
Blev inte mycket kul skrivet här idag, men är tom i bollen... men kanske tankarna flödar fritt imorron.
Väl mött/ Tina
Dagens ord; Det är dumt att gå emot kroppens signaler. Även om samvetet gnager om allt du borde göra... irretationen växer för att du inte får nått gjort...Stanna upp...LYSSNA...KÄNN...vad säger kroppen dig? Säger kroppen att du bör vila? Vila då. Vila en stund & när du gjort det kommer du ha en helt annan energi, ork & lust att göra allt det där du inte orkade tidigare. Ge dig själv en PAUSE!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails