onsdag 18 februari 2009

Storstädning!

Nu har jag jobbat halva min heltid!
Det har gått jätte bra. Bättre än jag förväntat mig :-D
Det har varit JÄTTE kul att få jobba heldagar, känns som att jag får lite mer koll på produkter & kunder, men jag är lite trött nu, men det är en behaglig trötthet.
Jag har städat & rensat mycket. Hoppas bara min chef inte tar illa upp. I morgon ska jag dammsuga & skura golven. Jag dammade idag, så det är ganska smutsigt på golven nu.
Jag lånade ut min spikmatta till min faster som är ordförande el nått i Fibro-föreningen. De hade pratat om spikmattan, men ingen hade sett den så min faster frågade om hon kunde låna den och visa. Självklart fick hon det. Jag skrev ut lite info om den som hon kunde ta med. Troligen kommer en del av dem beställa mattor sen, hoppas jag iallafall! Min faster skulle prova den nu när hon lånat den. Hoppas att hon trivs med den.
Kanske kan bli att hälften av dem vill beställa mattor! Hoppas det :-D
Jag bara måste få säga att jag trivs så jäkla bra med mitt jobb!! Det är så kul & givande! Kunde inte få ett bättre jobb & bättre chef!
Jag pratade med henne idag. Det va så skönt att höra hennes röst.
Jag saknar dock min son. Har knappt träffat honom nu när jag jobbat så mycket. Han har sovit hos sin mormor & morfar & nu är han hos sin moster & ska sova där inatt.
Jag är så glad & tacksam över all hjälp vi fått nu när jag jobbat. Utan min familjs hjälp hade jag inte kunnat jobba så mycket denna vecka. Vill ju inte att Anton ska va hemma så mycket själv.
Nu ska jag se lite på TV & sen till kojs. Ny dag imorgon.
Många kramar & tack för att du läser min blog!
Kvällens ord; I all längtan finns en framtid. Om vi tror att vi kan - så kan vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails