söndag 15 februari 2009

Du måste tycka jag är knäpp...

....eftersom det varit så fint väder idag & jag har varit på skit humör.. mycket pga solen!!!!
Är du helt knäpp? undrar du säkert nu, men när solen är framme så syns det hur smutsigt det är ÖVERALLT!! Ni skulle bara se mina fönster!!! Jisses alltså!! & hur mycket jag än dammsugar så yr damm & katthår i solskenet!!!
Jag skulle gått ut & njutit av solen idag, låvade jag mig själv igår.. men tror ni jag gjorde det?
NÄE, då blir jag tjurig på solen & tjurar som ett barn & bara vägra gå ut. Just som om solen skulle bry sig...hur barnslig får man bli???
Men det är sanningen, jag blev på botten humör.
Kan va att jag är trött oxå.. det hjälpte säkert till.
Jag kände att jag jobbar så intensivt nu denna vecka och jag behövde verkligen få undan lite här hemma, men dagen räckte ej till och solen förvärrade bara det jag redan visste...jag borde stor städa... men hade varesig ork eller tid till det idag & nu är det kväll och nu ska jag köra och lämna Anton hos mamma & pappa så han får vara där när jag jobbar.
Känner mig stressad inombords... skulle behöva göra så mycket här hemma och har inte orken till det. Måste vila mig för att orka jobba en heltidsvecka. Känner mig ful & fet oxå.
Suck..... förstår du vilken DÅLIG dag jag har idag. Som tur är så har jag inte sånna dagar så ofta, men när de väl kommer slår de ner som ett bombnedslag!
Dåligt samvete har jag oxå, för att jag inte varit ute i solen... & för att jag är på dåligt humör!!
Ja, jag är nog knäpp!!!!!!
Men det blir en tidig kväll ikväll. Är ju helt ensam hemma ikväll & natt. Snyft..tycker lite synd om mig själv oxå. Herregud så barnslig jag är. Fniss... Nu när jag sitter och skriver ner allt som pluppar upp i hjärnan ser det ju komiskt ut!! Nu ler jag tillochmed åt mig själv :-D Ja jag säger då detta!! Människan är bra konstig. Nä, nu ska jag köra Anton, så jag avslutar detta gnälle"brev". Kvällens ord; Även under dina dåliga dagar är du viktig. Dina känslor är viktiga. Skrik, hamra, få ur dig det & glöm dina bekymmer..för imorron- Kommer det nya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails