lördag 21 februari 2009

Sista dagen på min heltids-period

Idag är det sista dagen på min heltidsperiod på jobbet. Det har verkligen gått bra. Jag har gjort så gott jag kunnat & det känns bra. De flesta kunderna har varit mycket förstående & hjälpsamma. Sen har det funnits de som inte är nöjda med nått... men jag tar inte åt mig för de är nog "sånna" som ALDRIG är nöjda. De mår nog sämre än jag gör.
Har saknat min chef, men är glad över att de kom i väg på en semester.
Alla i huset blev inbjudna på vipkväll igår. Det öppnar en ny butik i huset & han bjöd in oss. Jag va inte där så länge. Va jätte trött. Men jag va där :-D
När jag kommer hem idag ska jag hjälpa grabben med akvarierna. Sen ska jag bara vila mig. Ska nog ta mig ett fotbad m alger..det är jag värd nu tycker jag.
Nästa vecka blev jag hel ledig. Både på gott och ont. Jag trivs så bra på jobbet, men behöver kanske lite tid att vila upp mig. Behöver städa & fixa här hemma oxå. Så jag vet vad nästa vecka innebär för mig..städning...skittråkigt:-(
Men på Onsdag är det meditation :-D Ska bli skönt. På Torsdag är det bassängträningen, sen vann jag en behandling KOPPING i blå huset så då ska jag dit efter badet. Ska hjälpa Mia att packa ner grejer oxå på Torsdag. Oj, sen ska jag ju klippa mig på Onsdag!!! Ojojoj...då har jag ju att göra på min lediga vecka...kanske inte hinner städa alls ;-)
Nä, nu ska jag göra mig igjordning för jobbet. Men orkar jag så skriver jag ikväll igen!!!
Kram Tina
Dagens ord; Tiden vi fått på jorden är VIKTIG! Varför då slösa den på att hata, prata illa om andra, vara avudsjuka & mistänksamma, mot våra medmänniskor? Ta vara på din tid här-den är bara till låns!!!!

1 kommentar:

  1. Hej

    Jag fixar kortet till dig innan Torsdag, blir det bra om jag har det med på onsdag?

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails