söndag 21 december 2008

Nu är snart Söndagen över

Hej igen!!! Nu är det kväll på denna Söndag.Tiden har gått så rysligt fort idag.Svish sa det bara. Min kusin va här & vi pratade & skrattade åt gammla minnen. Det va härligt att se henne. Va ett tag sen.
Har varit hos mina föräldrar med Anton , han får sova där inatt eftersom både jag & gubben jobbar hela dagen imorron. Roligare för honom att va där än att sitta ensam hela dagen! Magnus ringde just från Göteborg ,så allt hade gått bra för honom. Känns alltid skönt när han ringer & berättar när han är framme. Så nu sitter jag här själv...själv & själv ..mina djur är ju här oxå.
Va och städade vid djurens gravar tidigare & tände ljus. Jag saknar mina katter som gått över ,men jag vet att de har det bra & att de hälsar på mig titt som tätt. Men det känns ändå i hjärtat. snyft...
Känner mig lite sorgsen ikväll. Kan ej riktigt sätta fingret på varför. Men jag ska snart mysa framför tv:n och sen i säng.
Å ,vad jag älskar min man!! Han är min stora stötte pelare här i livet.Utan honom hade jag aldrig varit där jag är idag.Han har fått utstå så mycket för min skull ,och ALDRIG han har svikit mig ,hur jobbigt det än varit.Han är min bästa vän som jag litar på i vått & torrt. Han har verkligen fått kämpa han oxå pga min hälsa mm ,men han har aldrig gett upp mig.Det älskar jag honom för!!
Samma sak gäller min son!! Han är en modig & stark kille.Han är en tänkare ,just som sin mor.Han har alltid varit noga med att fråga hur jag/ alla mår. Han gör sitt bästa inom allt. Han är mitt hjärta.
Alla mina syskon!! Jag älskar dem oxå av hela mitt hjärta. Jag är så glad & tacksam över att jag har dem alla!!!
Min systerdotter är sjuk oxå. Jag lider verkligen med henne.Hon är inte mer än 13 år och redan kroniskt sjuk.Men hon är en tapper tjej ,så jag betvivlar inte för en sekund att hon kommer att fixa detta. Hon har två helt underbara föräldrar som hjälper henne ,så det kommer att bli bra!!!
Bara sitter här och skriver.Vet knappt VAD jag skriver ,men det är ju så...man ska skriva det som kommer :-)
Men nu ska jag ta en paus från skrivandet tills imorron...då ses vi igen .....OM du orkar ;-)
Kvällens ord : Du tar in erfarenhet med förstånd ,vågar ifrågasätta & kämpa för det du tror på. Du är en person med kaliber! - Skapa det DU tror på!
STOR KRAM TILL ER ALLA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails