söndag 28 december 2008

En så härlig & mysig kväll

Nu har vi just kommit hem från min lilla syster & hennes sambo.
Det va så jätte fint. De är så söta ihop. Är så lycklig för min systers skull.
Deras två tisekatter va så jäkla söta. Jag är inte vanligtvist så förtjust i seames raserna ,men Elivs & Doris är verkligen helt underbara!!!!
Jag ska lägga in en bild på dem nån dag. Vilka härliga personligheter de har.
Elvis ( som igentligen heter Hercules, men jag tycker han passar bättre som Elvis ) han är stor, grå & ståtlig. Kelen & nyfiken. Doris ( som igentligen heter Siri, men som jag då tycker passar bättre att heta Doris :-)hon är lite skyggare, försiktigare, lite mer svårflirtad. De busade och hade så himmla kul. De har verkligen kommit till paradiset, de där två. Det låg leksaker överallt, och en stor klös möbel hade de fått.
Blir varm i hjärtat av att se min syster & hennes kille ihop. De är ett så perfekt par. De har varit ihop drygt ett år, men det känns som att han varit med mycket längre. Känns bra att hon hittat honom, hon har haft det lite gropigt på kärleksfronten, men det hon varit med om har inte tryckt ner henne utan TVÄRTOM så har det stärkt henne...iallafall i mina ögon.
Så det va ett underbart sätt att avsluta dagen på.
Nu ska jag gå och sova. Ska jobba imorron. Så GodNatt på er alla flitiga läsare & jag hoppas att ni orkar fortsätta läsa mina texter.Kanske finns det någon som kan känna igen sig i dem!?
Men jag får ju inte glömma mina ord på vägen, så här kommer de :
Du är mer beslutsam än annars, har tagit kontroll, vet att det är du som bestämmer över dig själv & att du själv väljer nästa steg, men du kan behöva en klapp på axeln. Du kan förverkliga det du vill... VILJA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails