måndag 22 december 2008

En underbar dag lider mot sitt slut

Nu lider Måndagen mot sitt slut & sängen kallar på mig.
Har haft en underbar dag. Jobbat tillsammans med min underbare chef & träffat många glada & positiva människor.
Känner mig så nöjd med min dag.
Va inne på Blå huset hos Mia ( min vilo-oas ) på min lunch & tog en kaffe & snackade. Hon ger mig så mycket positivt! Känns så bra att "hittat" henne.
Tack Mia! För att du är den du är! Du är speciell & unik!
Bilden är på två av mina katter. De är vuxna nu ,men lika fina & charmiga. Sulle & Busan heter de.
Syskon!! De är så roliga & busiga.
Nä ,nu ska jag gå och lägga mig och ladda mina batterier till imorron. Dagen före doppare dagen.
Jag jobbar heldag imorrn oxå. Hoppas det blir lika mycket folk som det varit idag. Gillar när det händer lite & jag gör skäl för min lön!!
Men jag önskar er alla en GodNatt & stort tack för att ni följer mina texter!!!
Kram
Kvällens ord : Din känsla & upplevelse är i total harmoni, njut av kärlek, omtanke & gemenskap & ta det på allvar - Fullända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails