tisdag 30 december 2008

Näst Sista dagen på 2008

Nu är det Näst sista dagen på 2008! Känns nästan vemodigt att ta farväl av det.
Mitt 2008 har vekligen varit underbart. Jag har inte mått så här bra på många många år, som jag gjort just detta året. Jag har varit ute & arb.prövat på ställen, träffat många fina människor, jag fick JOBB :-D, min familj har fått må bra, min son har vuxit mycket på detta år, både fyskiskt & själsligt. Min man fick
nytt jobb oxå, vilket han trivs mycket bra på & även han mår mycket bättre nu.
Bilden är när jag ( i rött ), min syster & hennes kompis går Tomte!!! :-D
Det har varit ett bra år. Men nu släpper jag snart taget om 2008 & välkomnar 2009!
Igår jobbade jag. Chefen & jag jobbade ihop. Vi har så kul ihop & jag har aldrig träffat på så omtänksamma chefer som mina. Tillochmed min son säger det. Det är inventering nu inför nya året & nya tider, så det är mycket räknande.. men vi hinner med att fnissa däremellan oxå.
Det är ganska mycket folk i rörelse. Trodde inte det skulle va så mycket, men det är det.
Många Danskar som är här och fira jul & Nyår i sina stugor. Kul att de väljer att vara här i Småland.
Inatt har jag sovit så gott. Ska jobba dubbelt idag. Som kontaktperson först & direkt efter det ska jag jobba i butiken. Kommer att bli en tuff dag idag, men jag ska ta det lugnt & inte stressa. Vill verkligen inte få nytt migrän anfall.
På nyårsafton ska jag, min man & vår son sitta hemma & mysa och äta gott och spela spel. Sen vid 12 slagen skjuter vi lite raketer. Detta är vår stil. Lugnt & stilla tillsammans.
På Fredag ska vi åka på äventyr med alla mina syskon ( utom min bror & hans lilla familj ), mor & far. Vi ska göra nått kul ihop hela familjen. Kommer ej ihåg vad det heter, men det går ut på att vara i lag och tävla i olika grenar, både fysiska & mentala grenar. Vi kommer helt säkert få många skratt och kan man inleda det nya året på bättre sätt?
Nu ska jag avrunda här & som vanligt hoppas jag att ni alla mår bra.
Jag skriver mer imorron ;-)
Dagens ord : Livets puls... Genomsyrar dig. Kärlek, glädje, tillit, tro... Släpp dina rädslor & bara våga vara mitt i livets skeende! Du har stöd & kärlek i allt du gör, beskyddad & älskad - använd din sprudlande livslust!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails