torsdag 1 oktober 2009

Nyckelpigan möter Herren !

Fick denna av en vän på Face Book & vill gärna föra den vidare;
En nyckelpiga satte sig på min axel och frågade mig; - Jag ska upp till himlen och möta herren...Är det något jag ska be om ? Fint väder kanske ?
Jag svarade NEJ.... Be honom bara vaka över henne som fått detta i sin logg...Hon är nämligen speciell.. F......int väder behövs inte...
Hon är en solstråle i sig själv och sprider mycket ljus och värme till ALLA om kring sig ♥ ♥ Kramar till dig♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Det var en härlig text.
    Tack för alla dina goa kommentarer på min blogg och stödet. Har skrivit en kommentar tillbaka på bloggen.
    Jag länkar till din sida om det är ok?
    Kramar i massor
    Anne Mari

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!
    Vad kul att du vill vara med i min utlottning. Lott fixad till dig!
    Knepigt att du inte kommer rätt med min e-post. men frulagerlof@hotmail.com är adressen, den är inte hemlig!
    Ha en riktigt skön helg.
    Kram till dig goa Tina....och så klart att just du skulle ha den fina "awarden"
    /Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fint, håller med, DU är en solstråle som sprider glädje, ljus och värme.
    Ha det gott min vän.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja jag som vill ha massa paket,fint inslagna under granen och se lyckan i barnens ögon när dom ser och får öppna dom!! NU så är ju dom flesta så stora här också så man får bara ge dom ett kuvert! Hm. Ja ja så är det. NU ska jag svara alla andra också! det blir så många kommentarer hihi men jag är såååå tacksam för varenda en! Kram på dig kära vän ♥ kram

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails