torsdag 3 december 2009

Jag vill inte förlora dig!!

Idag har jag fikat med Mia!! Det va så mysigt!
Hon lämnade över sitt företag i Tisdax men jag saknar henne redan jätte mycket.
Jag har fått frågan om va #Det blå huset# är. Mias företag!
Det är en butik med andlig inriktning. Hon sålde prydnadsaker, ljus, lite kläder, smycken.. mm.. Hon höll även olika kurser & bjöd in medier & djurpratare bla.
# Det blå huset # finns kvar, men med ny ägarinna.
Ser fram mot att få lära känna min fina vän Mia utanför jobbet.
Men det är tomt utan henne nu på jobbet!!!!
Men vi ses nästa Fredag om inte innan =)
Tack goa Mia för idag!! Så mysigt att träffa dig!!
Idag har det varit ganska mycket på jobbet, men det har gått bra.
Ser fram mot helgen=) Då ska jag, storasyster & mitt syskonbarn gå på öppet hus hos Biopaten!!
Det ska bli jätte spännande =)
Om det blir tillfälle ska jag göra ett mineral & vitamin analys, men det viktigaste är mitt syskon barn, så hon går först =)
Så glad att de vill följa med.
Min systerdotter har varit sjuk under lång tid & läkarna vet inte vad det är.. de har säkert gjort så gott de kunnat, men nu är min syster redo att gå de allternativa vägarna & ingen är gladare än jag =)
Biopaten har hjälpt mig sååå mycket under åren, så jag VET att hon kan hjälpa.
Jag sänder många av mina kunder dit & de har kommit tillbax ibland bara för att tacka mig... Ååå, det gör mig så varm i hjärtat när de gör det!!
Vi kan inte lägga vårt välbefinnade i läkarens ansvar helt, vi tar själva ansvar för våra liv. Läkarna är som redskap, men slutgiltliga beslutet är vårt.
Jag kommer att berätta sen hur det gått =)
Är du nyfiken på vad min Biopat gör??
Hennes hemsida ligger inlagd under Intressanta sidor.. tror jag den heter =)
Där kan du läsa om det hon sysslar med & om den där "madrassen" jag nämnt tidigare =)
Nu ska jag avsluta här & se om jag kan titta in till mina fina blogg vänner innan lille John Blund kommer!!
Må gott & glöm inte
Nuet har just blivit till ett nyss... släpp "nysset" <& lev i nuet!!!
Ge detta hjärta till alla som du inte vill fölora 2009, 2010!!
Ta det gärna med dig & lägg den på din sida el ge den vidare till de du INTE vill förlora!
Mega bamsekram!
Ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta, för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant när du var för upptagen att samla på stenar.
Det är bättre att ha flera diamanter än många stenar.
Kram Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails