torsdag 25 juni 2009

Hjärta, Guld, Nickel & Plast.....

Jag är sååå glad :-)
Jag har fått mitt första AWVARD!!!
Titta så fint!!!
Tack snälla Rita från ..Hemma hos lilla mig!
Du kan aldrig ana vad det betyder för mig Rita!!
Tack tack tack... Du är underbar.
detta är INTE min son!!
Tänkte berätta lite kort om hur min & sonens dag gick.
Jag är helt slut, så det blir inget långt inlägg.
Men jag vill TACKA dig för din omtänksamhet & lyckönskningar du gett oss inför dessa jobbiga dagar med tester, körning & oro!
Dina ord har hjälpt mig så enormt mycket!!
Du har en stor plats i mitt hjärta!
Så tack snälla du / ni för allt stöd!!
Anton fick sin dygnsmätare avkopplad, vilket han tyckte va så skönt.
Men det har gått mycket bättre än jag trodde.
Han har inte klagat nått alls på alla sladdar, spännen & dosa.
Han hade sovit bra.
Hur resultatet är vet vi inte än.
Sen fick han göra arbets ekg.
Kruxet där va att motståndet på cykeln räknas efter längden
&
eftersom min son är 1.85 så räknades han som vuxen man, men han är ju dock bara 13 år.
Så det blev lite knasigt där, men de fick ju göra så gott de kunde.
Det de kunde se direkt va inget konstigt. Allt såg bra ut..
enbart att hans puls va lite låg.
Så det va ju bra.
Så nu är det "bara" ultraljudet kvar, men det blir inte förns efter sommaren.
Så nu ska vi bara invänta provsvaren på de tester han gjort.
Men det känns bra.
Min magkänsla säger mig att det inte är nått fel!!!
Så det känns jätte skönt att det är avklarat nu!!
Sen va det ju lilla jag som haft allergi - plattorna sen i Måndax & va på kontroll idag.
Min tandläkare ville kolla om det va så att jag är allergisk mot mina lagningar i tänderna, så jag har gjort Dentantest.. eller va det nu heter...
Första gången tog de ju fel test, så nu fick jag ju göra om allt igen.
Det är jobbigt att inte få duscha riktigt på 2 veckor..blä..
Men nu visade det iallafall stor reaktion på
  • Nickel

  • Guld

  • Plast

Suck.... Det känns jobbigt för det innerbär att jag TROLIGTVIS måste ta bort ALLA mina lagningar!!

Laga om dem. Eftersom jag har ätit mycket mediciner tidigare & har ett förstadie till Sjögrens syndrom, har min saliv varit mycket sjuk, vilket i sin tur har lett till mycket karies & många lagningar!

Men nu äter jag inga direkta mediciner & sjögren håller sig i bakgrunden, så nu är det inte så många hål när jag går till tandis.. tur det!!!

Men det känns samtidigt JÄTTE bra, för då kanske jag mår bättre sen när de får bort det från min mun!!

Ursäkta mig om det är lite hattigt i texten... är helt slut, men ville verkligen berätta för dig hur det gått. Jag har fått så många fina hälsningar från er alla & då ville jag ju berätta hur det gått!!

Jag va ju hos min UNDERBARA frisör Sandra igår oxå!!

Det blev sååååå jäkla bra! Hon är verkligen helt fantastiskt bra!

En helt underbar ung kvinna & vän! Jag är verkligen så glad över att våra vägar har mötts Sandra & jag är dig sååå tacksam.. för ALLT!!!

Men jag orkade inte lägga in bilderna på frissan ( men jag har tagit foto:-)

så jag kommer att lägga in dem här nån dag. Jag jobbar heldag imorron & Lördag, så jag få se om jag orkar, så gör jag det imorron. Men jag kan säga så här mycket:

Jag ÄLSKAR det!!!!

Nu ska jag avsluta här.. för nu är jag så trött att jag känner mig yrslig!

Men ett stort TACK till er ALLA för att du läser min blogg..för alla fina hälsningar ni ger mig.. till Rita som lärt mig hur detta med AWARD funkar!! Tack till er ALLA!!!! Ni har stor betydelse i mitt liv!!!

Kvällens ord ;

Det vi gör för andra betyder mycket, men vi får sällan veta det & jag VILL att ni ska veta att NI betyder såå mycket för mig!!

2 kommentarer:

  1. 1000 1000 tack snälla du jag blir så glad och rörd.Du är oxå en av dom här på bloggen som det känns så naturligtoch kanon bra med.Ibland känns det som vi känner varandra.Lycka till nu med allting Anton.1000 tack igen gulliga du.Vad roligt att det funkade med mina dåliga datakunskaper.Ha en underbar kväll vännen kramiz ~~~~~RITA~~~~

    SvaraRadera
  2. Härligt att det gick bra med sonen.... och på sätt och vis att Du fått en förklaring till varför Du själv inte mått bra!

    Det kan bara bli bättre!!

    Stor kram!!

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails