lördag 2 januari 2010

Ursäkta röran... storstädning pågår =)

Nått konstigt sker på min blogg.... kan inte skriva & saker funkar inte som det brukar... kanske svinet som är & hälsar på.. fniss... nåja, jag tänkte göra en storstädning på bloggen idag.. men det sket ju sig.. få ta det en annan dag!!! Är det nån annan som har krångel idag? Jag kan inte bestämma text storlek el lägga in bilder... suck... nåja.. nu ska jag på 1 års kalas så det kanske funkar när jag kommer hem =) Min mamma & pappa kommer på lite kvälle mat ikväll =) Så jag får nog låta bloggen vila tills imorron. Ha det gott alla fina vänner!!! Kram Tina

1 kommentar:

  1. Önskar dej en god fortsättning på det nya året.Känner på mej att det blir ett härligt år.Hoppas att det löser sig med datorn.Ha en mysig lördag vännen jättekram Rita.

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails