onsdag 20 januari 2010

Tack till The Miracle, Mia & Syster!!

Idag fick jag en kommentar av en av er...nämligen Miracle & jag gick då in till henne & fann då denna text hos henne som va skriven till mig!!!
När jag lästa vad hon skrivit om/till mig kunde jag inte hejda mina tårar.
Jag blev så djupt rörd av hennes hälsning & kommer nu & för alltid bära denna text med mig!
Tror du förstår vad jag menar när du läst den ;
✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿. . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .……………… ....♥ •.¸.•´♥……………........
"Jag har följt hennes blogg ett tag nu, och jag ångrar inte en sekund att jag tog kontakt med henne.
För det har bara lett till positiva saker. Tina, du får mig att bli alldeles varm och glad inombords varje gång du skriver något, för det kommer direkt från hjärtat.
Du är en sådan varm och underbar person, och jag kan slå vad om att ditt hjärta är gjort av renaste guld! Tack för att jag får följa dig och ditt liv i text!
Massa kramar."
✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿. . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .……………… ....♥ •.¸.•´♥……………........
Nu förstår du säkert varför jag blev rörd till tårar!!
Visst är det fint??
Tack fina Miracle!!
Om du vill hälsa på hos henne finns hon under " bloggar jag följer"
Jag är så glad över hennes fina vänskap.
Tusen tusen varma tack till dig Miracle, du lyser upp mitt liv som den starka stjärna du är!!!!!!!
Bilden symboliserar vänskapen!!!
Har haft besök av min fina vän Mia nu på fm, så vilken underbar dag detta blivit.
Det va så mysigt att sitta med henne & bara prata. Det va i&försig mest jag som pratade..fniss.. förlåt Mia!!
men jag behövde verkligen prata av mig & hon vet exakt vad jag menar!!!
Hon är ett fint stöd i denna situation jag hamnat i.
Tusen varma tack till dig fina Mia!
Tack för att du kom & hoppas det gick bra sen för dig!!!!
✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿. . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .……………… ....♥ •.¸.•´♥……………........

Sen ikväll när jag kommer hem från jobbet, då kommer min lilla syster & hälsar på =)

Vilken underbar dag!!!

Ska köpa ett gott te till henne idag & bjuda henne på.

Min fina lilla syster!!

Men nu ska jag avsluta här.. snyft.. måste sminka om mig.. kunde ju inte hålla tårarna tillbax när jag läste det fina inlägg The Miracle gjort till/om mig..

kan ju inte komma som ett spöke till jobbet.. fniss.. med maskaran nere vid fotknölarna..hihihi....

Men förstår du vilken UNDERBAR dag jag har!!?!

Älskar er alla!!!

✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿. . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .……………… ....♥ •.¸.•´♥……………........

Dagens Ord;

Va öppen för värmen & kärleken.

Ta emot den med öppna armar & omfamna den.

Håll den nära dig & släpp ALDRIG taget!

Den kom för dig!

Den kom TILL dig!!!

11 kommentarer:

  1. Men så är det. Man blir glad av att komma till din blogg. :)

    Hoppas du får en bra dag!

    (Och det gick bra för sambon, men med droppar i ögonen fick han inte köra.)

    SvaraRadera
  2. Tack själv,älskade du.Jag mår också mycket bättre nu och kom leende in till coachen idag.Hon tyckte att det va bra att jag åkte till vänner och drack kaffe eftersom det gav så mycket energi..Spelar ingenroll om du pratade mest ,det gav mig lika mycket ändå.Att skratta åt andras dårskap kan ibland bli en läkande medicin..blink...synd att jag hade en tid att passa bara men det får vi ta igen..Lycka till idag och ta på dig skölden..fniss...kramkram..Mia

    SvaraRadera
  3. Kära lilla Tina, .¸¸❤¸¸.• jag håller med Miracle till fullo, du bjuder på så mycket glädje och inspiration, du är en underbar varm och go tjej som vill alla väl och du delar med dig hjärtligt av allt, du skriver om saker som berör....jag är sååå glad att jag hittade hit till din fina sida..för jag behöver bara kika in här så blir allt så mycket lättare..Din vänskap betyder så mycket, alla goa kommentarer du delar ut**.¸☆.** kan ju inte bli annat än glad.
    Tack Martina för att du är den du är, en glädjespridare med ett varmt hjärta.
    •.¸¸❤¸¸.•
    Ha en fin arbetskväll!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Tack vännen! Ja det är så kul att få såna mail och det vet ju ni som kunder också att man är så super nöjd när ni är nöjda! Tack söta du. Kram

    SvaraRadera
  5. SÅ fint hälsning du fått vännen!!! MEN det är ju sant det hon skriver också, du är en ängel! Kram

    SvaraRadera
  6. God Kväll !
    Nu har jag jobbat färdigt mitt kvällspass.
    Så dina småfåglar är ouppfostrade och skitar ner fröautomaterna *fniss*
    Ja , visst är den söt den lilla Blåmesen där den sitter *ler*
    Haft en bra dag :)
    Det verkar du också haft av dömma av texten *ler*
    Natti Natti

    SvaraRadera
  7. Fina ord!
    Ha en underbar dag.
    Kram,
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera
  8. Tittut Tina!
    Nu har du lite mer text att läsa på min blogg.
    Idag är det sista dagen för tävlingen, eller är det nu den ska dras kanske?
    Spännande i vilket fall! =)

    Hoppas du sover gott och drömmer om något fint!
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  9. Du är för fin söta Tina. Du sprider sån kärlek och hopp om att det finns människor som du som ger massor till oss andra.
    Du är en av de änglar till vänner som bär upp oss när det blir tungt.

    Grattis till awarden, du är värd varenda en som du får.

    Kramisar

    SvaraRadera
  10. Jag såg att du hade en tävling, jag vill vara med, länkar till dig.
    Kan tänka mig att vinsten blir full med kärlek och energi.
    Jag är ute i senaste minuten.;o)

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Men du, vi är många som gillar din blogg och ditt sätt att skriva på :-)
    Önskar dig en riktigt fin fredag!
    Kram,
    Eva

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails