tisdag 5 januari 2010

Nu rensas julen ut =).. & ett filmtips =)

Två små mirakel har tagit sina första andetag i stora vida världen.
Två små knyten har redan anlänt i min närhet.
Min systers sambos syster & min vän Marcus har blivit stolta föräldrar!!!
Underbart att få börja det nya året med att det föds små mirakel!!!
Grattis till er!!!!!
Idag sov jag till 10.30!! Fick en mindre chock när jag slog upp ögonen!
Men det va skönt att få sova ut, men känner mig fortfarande lite "nanig" =)
Igår jobbade jag heldag & det va sååååå mycket folk.
Fanns inte en chans att sitta ner eller att äta.
Så när kvällen kom va jag helt off i huvudet =)
En vän kom ner & hälsade på & det va så kul att träffa henne.
Hon bad mig om en tjänst & det gör jag så gärna.. men denna tjänst va inte vad jag trodde & jag kände mig ganska ledsen efter.
Det hon bad mig om har jag inte gjort.
Så det kändes aningen tungt, men nu vet jag & då kan jag handla därefter.
Idag snöar det IGEN.. nu kännner jag att det kan vara nog!! Nu vill jag ha underbar vår =)
Konstigt att vi aldrig är nöjda .. fniss...
Här står jag uppklädd inför nyårsfirandet =) hihi.. kolla in de snygga skorna =)
Nu har jag tittat på PARANOMALA ACTIVITY
säkert 6 gånger & jag tycker den är sååå bra!
Första gången jag såg den va jag ensam hemma & jag satt på helspänn kan jag säga.
Sen om den är sann eller inte... vad vet jag.. den kan vara sann, även om jag kan känna att den är lite överdriven... men den kan vara sann!!!
Har du inte sett den så rekommendera jag dig att se den!!
Här är ett litet smakprov på den =)

http://www.youtube.com/watch?v=wRF7JRPwTOI

Nu ska jag städa ut julen =)
Så nu vinkar vi Hej Då till lille Tomte Nissen & tacka för denna gång & ses om ett år igen !!!!

Kram Till alla mina fina vänner som tar sig tid att läsa det jag skriver & lämnar så fina kommentarer till mig!!

Jag värdesätter er verkligen & era hälsningar betyder så mycket!!

Tack till alla er!!!!

6 kommentarer:

  1. Tjingeling!!!

    :0) Grattis till de stolta föräldrarna, vad härligt!!

    Har inte sett filmen "Paranormala Activity", men den verkar vara något att kolla in...

    Det blir inget utstädat här förren jag piggnat till ordentligt, förhoppningsvis framåt helgen...Ha det gott goa Martina!

    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Gott att sova länge någon gång ibland, men jag brukar inte bli människa på hela dagen.
    Fast jag har alltid lite sovmorgon för jag är sällan upp innan halv 8 någon dag.

    Trist med vänner som ber en om tjänster utan att tänka på den som ska utföra dom.
    Nu vet jag ju inte vad det var, men det lät som du blev besviken. Trist.

    Här har vi precis tittat klart på "My sisters keeper". Riktigt bra, men ladda upp rejält med papper för tårarna är nära hela tiden.

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  3. Hej Martina!
    Här är så kallt att jag tror jag fryser ihjäl. Vi har just nu 22,2 grader kallt ute. Jag vill ha vår nu. Träden dignar av snö och min man har fullt upp med att mata fåglarna. Vi har en stor Fasantupp ute på gården.
    Många kramar till Dig Martina
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  4. Jag både städar ut julen, ordnar skrivarhörna och plockar lite här och där. Så typiskt för mig att inte göra ens ak i taget när jag städar. Men jag hoppas att när helgen är över är det fint där jag vill att det ska vara det.

    Ha en härlig dag

    kramkram

    SvaraRadera
  5. Fint uppklädd på nyårsafton, men det är ju så det ska vara :).
    Inget roligt med det vännen bad dig om. Hoppas det känns bättre nu.
    Kollade på Youtube klippet. Nej, den filmen har jag inte sett. Ser ju lite ut som en dokumentär. Men den vill jag se.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Du e så vacker och såååå fin!!!!

    Ja här är julen på väg ut och det ska bli riktigt skönt för det känns liksom dammigt nu på nått sätt.
    Nu vill vi ha vårliga färger och tulpaner.

    Kramar!!!!

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails