torsdag 7 januari 2010

Godmorron!

alla fina vänner!!
Hoppas att ni haft en fin liten "mini" helg!!
Idag ska jag köra till Växjö med min son för nya tester på hans lilla/STORA hjärta!
Inte kul att ge sig ut i detta vädret & definitivt INTE i min spruttubangbang bil =)
ljuddämparen har nämligen gått av.. fniss.. så man blir ju döv att sitta i den..fniss...
Såg Eva rydberg igår & saknade verkligen min lille Poppe!! Hom gjorde han så bra.
Jag älskar Eva Rydberg. Hon är så jäkla duktig. Minns ni henne i julkallendern
" Trolltider"?
Fniss... det är en av de bästa julkallendrar som varit.
Blev ett kort inlägg, men jag önskar er alla en fin Torsdag!!
&
till alla er som ska ut & köra..
Ta det försiktigt. Det är halt!!!
Kram

1 kommentar:

  1. Lycka till med sonen idag.Hoppas det går bra.Kör försiktigt .Vinterkörning tycker jag inte om.Även om jag tar det lugnt så är ju inte sista idioten född.Var rädda om er.Ha en mysig dag.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails