tisdag 1 september 2009

Tänk vad en blomma & några få ord kan göra för en annan männsika!!

Denna blomma vill jag döpa till
MIKKEL-BLOMMAN som jag så gärna vill att du ge vidare till dina vänner.
Ta med den & ge den vidare & va med på kedjan;
Sann glädje är delad glädje!!
Nu ska jag berätta nått underbart för dig!!
Igår skulle jag jobba första dagen efter mitt svåra migrän anfall & jag ska erkänna att jag lider av sviterna & kände mig väldigt matt & 0fokuserad
Min chef & jag stod & pratade innan hon skulle gå hem & rätt va det är kommer det in en ung kille med en blomma i handen.
Honom känner jag igen, tänkte jag.
Jag gick fram till honom & då räckte han över blomman till MIG!!
Jag blev helt paff!
- Men varför ska jag ha den, får jag fram.
Han log ett sånt fint leende & sa för allt du gjort för mig..( vet inte om det va exakt de orden han sa, för jag va nog lite off just då )
Jag blev så glad =)
Kortet som va med blomman, som va en enormt stor & fin ros, stod det
: Tack för all din fantastiska hjälp!
Han hade oxå lagt ner ett värmeljus i doft av sandelträd.
Det fanns en mening med det förstod jag senare.
Blomman va som ett TACK & ljuset va för den varma & öppna person jag är !!!
Ååå, jag blir rörd bara av att skriva detta!
Denna fantastiska kille är bara drygt 14 år & jag har i mina ögon inte gjort nått särskilt för att förtjäna denna fina blomma & uppståndelse, men något hade jag ju gjort eftersom han värdesatte det så här mycket!!
Så efter hans besök på jobbet gick allt som en dans.
Man kan säga att HAN hjälpte mig!!!
Så tänk vad en blomma & några få ord kan glädja en annan människa!!!!
Tack du underbara M , för ALLT du gör för MIG!!!!!
Nu ska jag berätta vad som mer kom fram när jag blev spådd i kaffe sump!!
Jag tänker mycket på ekonomin. Men jag ska släppa det för ekonomin kommer att bli bara bättre & bättre!
Jag kämpar för att allt ska bli till det bästa för familjen. ( vilket stämmer väldigt bra!)
Kommer att få en överraskningspresent av en kvinna- Jag kommer att bli jätte glad! ( kanske är blomman jag fick.. behöver ju inte va en kvinna =)
Jag behöver styrketräning & en kostomläggning för att få bra hälsa.
Om ca 3 veckor händer något på jobbet som gör mig glad
Jag & min man kommer att stå inför en präst för att förnya våra löften.
( vilket vi faktiskt pratat ganska länge om =)
Jag är väldigt omtyckt av många.
Jag ska be så ska jag få
Det går bra för min son. Jag ska inte oroa mig för honom utan glädjas av honom istället.
( vilket är det rätta egentligen. Oro föder bara mer oro )
Det är bra med djur i hemmet.
Är en tänkare & berättar inte alltid hur jag verkligen känner el mår.
( Stämmer oxå. Jag väljer nog de jag pratar från hjärtat med )
Folk är avundsjuka på mig & min lilla familj, men jag vet det.Jag känner det.
( vilket är riktigt sant )
Jag ska tända ljus till Madonna, fråga om hjälp & jag kommer få.
Jag kommer att lyckas med allt i framtiden. Bara jag själv som föder mina tvivel.
Min framtid blir bara ljusare & ljusare
Fick upp nr 8 som står för Glädje & lycka
Klarar inte skriva upp allt, men jag plockade lite.
Jag känner att det är helt otroligt så duktig hon är. Det mesta har stämt varje gång vi varit där. Så jag känner stor tillit till henne.
Jag ska fråga om hon möjligen kan ta emot beställningar & göra detta på distans, för ni va några stycken som visade intresse över att prova.
Jag kommer att meddela er här om vad hon säger!!!
Eftersom jag blev så lycklig igår av den fina blomman M gav till mig
( är så impad av honom.. vid hans ringa ålder & göra en sån sak.. det är beundransvärt )
.. så vill jag gärna dela med mig av den känslan & vill därför ge DIG en ros.
Inte alls samma sak att få en ros här som att få den verkligt...
men det är tanken här som är den viktigaste.
Jag vill föra vidare hans enormt storhjärtade & modiga handling, så jag skulle bli väldigt GLAD om du ville ta med dig rosen MIKKEL, som ligger överst på detta inlägg & föra den vidare!!
Ge den vidare till dina vänner som i sin tur ge den till sina & på så vis kan vi hjälpas åt att glädja någon med hjälp av
MIKKEL-BLOMMAN
Tack snälla för din hjälp, det betyder så mycket för mig!

1 kommentar:

  1. Hej Tina! Tusen tack för MIKKEL-BLOMMAN, den tar jag gärna med mig och ger till mina vänner. Vilken underbar fin kille som jag dig en blomma, sånt värmer en enormt.
    Ha de gott
    Kramiz Britt

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails