lördag 26 september 2009

Man vet att man lever...

Oj.... vilken turbulent vecka det varit!!!
Jag är helt slut!
Det har varit sååå mycket att göra på jobbet.
Men nu har min chef öppnat sin sko affär & jag har jobbat heltid i Hälsokostaffären.
Det har gått bra, men det har varit sååå mycket att göra.
Köpcentret jag jobbar i har ju firat 25 årigt jubileum & vi har haft massa jippon, som lockat folk..
så det har varit så mycket mer än en vanlig vecka.
Känner att jag lever kan jag tala om & nu ska det bli skönt att vara ledig två dagar =)
I morron ska jag sitta vid datorn & göra Tack - kort åt min lilla syster.
Det ska bli jätte kul!!
Älskar att sitta & pyssla.
Ikväll har min familj varit här & firat mig & min mans födelsedag.. vi fyller ju år på samma dag =)
Smidigt, då behöver vi bara ha två kalas / år =)
Det va jätte mysigt.
Tyvärr kunde min stora syster & hennes familj inte komma, men de kommer en annan dag.
Men min lilla syster ( hon som gifte sig nyligen )
&
hennes man & bonus dotter kom & det va såååååå längesen de va här, så det va roligt.
De visade bilder från sin smekmånad. De har varit på safari.. wow vad de fått uppleva mycket.
Men jag är inte avundsjuk.. jag är inte så värst intresserad av att resa utomlands, jag vill hellre uppleva Sverige.
Men det va nog en upplevelse!!
Vi fick presentkort på Ikea, så nu ska vi köpa ny säng & ev. ett nytt LITET köksbord för två personer & två stolar.
Vi sitter aldrig i köket ( det är så litet ), så det skulle va perfekt med ett så litet.
Nu är jag så trött så jag ser knappt vad jag skriver... så nu avslutar jag här.
Men jag vill tacka dig för att du läser & ta dig tid att lämna kommentarer.
Det betyder så mycket för mig.
Jag har haft svårt att få tid & orken att skriva nu när jag jobbat så mycket & kalas mm
men när allt lägger siog & jag får mer ledigt från jobbet kommer jag att skriva mer & besöka mina bloggvänners bloggar oftare.
Hoppas att du mår bra & att du får en fin Söndag!!
Stor KRAM till dig från trötta lilla mig!!
Zzzzzzz..*~*~*~* Zzzzzzz..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails