tisdag 14 juli 2009

Va det är härligt med fina vänner!!

Till alla mina fina vänner!! Tack till alla er!! Ni som peppat mig & skänkt mig tröst när jag hade en sån där dag, som man helst vill slippa, igår. Alla ni som skrivit till mig här, via mail ... ni anar inte vad era fina kommentarer betyder, Ibland är det bara så att allt känns jobbigt & jag blir frustrerad, men då skriver jag!! Jag skriver så fingrarna glöder.. när jag fått ur mig allt.. satt ord på mina känslor.. då släpper det. Det är min form av terapi!! Tack snälla ni för er ofantliga hjälp!! Idag är en ny dag. En ny dag med nya energier & lättare hjärta! Jag mår bra igen. Att rensa ur sina känslor som jag gjorde igår.. är ett bra sätt att släppa gammalt, även nytt... groll som fastnat i hjärtat & hjärnan! Idag ska jag jobba eftermiddag.. vilket jag ser fram mot såå mycket. Trivs verkligen så underbart mycket på mitt jobb!!! Hoppas att ni... va & en av er... förstår hur viktiga ni har kommit att bli för mig!! Ni är... var & en av er... värda allt gott!!! Ni är.. var & en av er...UNDERBARA!! Ni är .. var & en av er...mina vänner!!! Tack!!!! Kram

6 kommentarer:

  1. Hejsan vännen.Alla har vi våra jobbiga dagar .Man har rätt tycker jag att ha det så.Jag kan vara ledsen och besviken vissa dagar.Dagen efter hur glad som helst.Men kan inte människor i min närhet ta det då vet jag ingenting.En vän sa att vi människor är som en blomma fylls vi inte på av positivt då slokar vi .fylls vi på av negativt då slokar vi och inte växer.Det jag skrivit med dej gillar jag skarpt.Det började nog med min huvudvärk och du var där och gav mej tips och råd.Så min spikmatta då tänker jag på dej för den har hjälpt mej massor.Jag är stolt att vi har så bra kontakt.Gillar dej skarpt.....Ha en underbar dag vännen bamse kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej! Håller med Rita alla har vi såna dagar och då betyder det mest att ha vänner som ställer upp! Kul att höra att du mår bra! Wohooo! Kram Christa

    SvaraRadera
  3. Tack själv vännen! Självklart är jag med i FB också! OK ska kolla in din gästbok den är så fin. OH tack söta, kul att du gillar mitt hantverk! hihi. Ja grafik är inte lätt men jag gjorde en gästbok igår men NJA inte riktigt nöjd ännu! Satinbanden är ett riktigt kap! Det är inte billigt att handla sånt. Ni ska få se vad jag ska ha dom till sen när dom kommit hem! Ha det bäst vännen vi hörs mera KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Hej vännen
    Vet du att du är själv en helt unik vä n själv som förgyller till varon . Blev jätte glad för din stora gåva den sitter nu insatt.
    Vissa dagar är det ju så att det känns som man inte kommer upp till ytan . Andra dagar kan man komma hur långt som helst.
    Ängla och själa kramar Tomtemor
    Skötom dig

    SvaraRadera
  5. Skönt att du mår bättre idag
    Tack för ditt mail. Det värmde mig att höra från dig.
    Ha en så bra dag du kan.
    Kram på dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Tina för den fina rosenbuketten. Jag såg den inte först. Jag gick tillbaka senare för jag hade sparat ditt mail och då såg jag att du hade bifogat en bild. Jag förstorade upp den och skrev ut den. Tänker nu sätta den inom glas och ram. Tusen tusen tack för den.
    Kram kram från mig till Dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails