måndag 23 augusti 2010

Inget kul att vara lilla jag nu...

Host, frust, aj, aj, brr....
Sådär ja!
Nu har jag fått ont i halsen, feber & skallarvärk =)
Ont i ländryggen oxå... suck...
nu är det inget kul att vara lilla jag kan jag säga...
 
Men jag jobbar ju i en hälsokost butik, så jag proppar i mig allt jag kommer åt & ska minsann vräka dessa baskilusker innan de hinner möblera!
 
Har jobbat hela förra veckan heltid..det gick bra, men det va lite folk.
Jag började då ett projekt av städning. Alla produkter plockades bort & dammtorkade alla hyllor & tillbax med allt...
Idag blev jag klar.. tog en hel vecka..men nu är det gjort.
Hoppas det kommer mer kunder i morron.
Har hoppat in & jobba på min lediga dag..sen ska jag till min nya läkare..
hoppas hon är bättre än den jag hade sist
 
annars blir jag inte nådig kan jag säga..fniss...
Jag längtar till Onsdag!!
Då ska jag till min underbara frissa Sandra!
Hon är bara helt underbar!
Undrar vad hon har för spännande förslag denna gång
 
Hoppas att ni mår bra & jag är så ledsen att jag inte är en bättre nät vän just nu!!!
Hoppas ni förstår & att ni inte ger upp hoppet om mig!
  









29 kommentarer:

  1. Usch, inget kul att vara förkyld!! Men bra att du proppar i dig lite grejer som kanske får bakterierna att försvinna! Hoppas du kryar på dig och får ork för vardagen! Ska bli spännande att se vad det blir hos frisören!! Är ju sååå kul att gå dit! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Tack för påhälsningen!
    Och hej underbara du!
    Krya på dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, Inte roligt alls att vara krasslig, Tur att sån´t brukar gå över ganska fort i alla fall, Maja

    SvaraRadera
  4. Usch, inte kul alls! Måste säga att jag inte har varit sjuk (?) på det sättet så evigheter! Verkar som om kroppen är nöjd med EDS och inte är mottaglig för mer skit!
    Hoppas du kryar på dig i en rasande fart och att du VILAR! Tror nog allt du har lite svårt för det va?
    Krya på dig, kramis!

    SvaraRadera
  5. Men vännen!!! Man kan inte alltid vara på topp. Tänk bara som jag har hållit på att vifta hit och dit och upp och ner denna sommaren... Och mår man inte bra ska man vila! Gäller dig också, gumman!!!Tänker på dig och skickar massor med kramar!!!

    SvaraRadera
  6. Du är ju bara så underbar, alla dessa roliga smilisar och mitt i allt detta så är du så förskyld.
    Ta det lugnt och krya på dej.
    En kram till dej, med kärlek så att inte bacillerna fastna på dej
    Cecilia

    SvaraRadera
  7. Å mår du inte bra? vännen! Jag hade sån värk i natt så jag trodde jag skulle börja stor tjuta. Upp och ta värktabletter och tillbaka i säng. Det är inte kul. Bra att ni har överseende vännen! Nu är jag arg. Bloggens bakgrund fungerar inte som i butiken o då är HTML koden fel, någonstans. MEN som vanligt jag ger mig inte. kram

    SvaraRadera
  8. åh stackare. Hoppas du mår bättre snart! Bra jobbat ändå att du jobbar och står i men glöm inte att ta hand om dig själv.
    Massa kramar och krya på dig! <3

    SvaraRadera
  9. Nej, inte har jag tänkt ge upp hoppet om dig inte... Är helt säker på att du dyker upp här emellanåt. Sköt nu om dig och se till att du blir pigg och kry i första hand! Kram/SA

    SvaraRadera
  10. Stackars dig!!!
    En varm krya-på-dig-kram!
    från mig.

    SvaraRadera
  11. Aldrig! Ger inte upp hoppet om dig :-)
    Du blir säkert pigg och kry snart igen.
    Önskar dig allt gott, vännen.
    Kurera dig nu ordentligt, drick mycket och sov mycket.
    Varma kramar,
    Eva

    SvaraRadera
  12. Hoppas du kryar på dig, Tina. De där bacillerna är inget vidare....Var det mina hemska rackare du tog över??....
    Kram Cicci

    SvaraRadera
  13. Hej vännen :) Hoppas du blir bättre snart. Men du, det tipset jag gav dig hjälper mot halsen :) Vicks tabletter, vatten och koka så det smälter och sen dricka det varmt :) Det lenar halsen och det är gott samtidigt. hehe. Brukar dricka det när jag har ont i halsen, skönt det!

    Harry Potter filmerna är helt otroligt bra gjorda. Likaså Sagan om ringen filmerna :) Dom är så underbara ♥

    Reac filmerna har jag inte sett :) Är det skräck? Isf blir det att se om dom finns till helgen så man får nåt BRA att titta på!

    En hemlig blogg är underbart att ha :) Det är skönt att skriva av sig på det viset man vill och sen inte behöva visa det för andra. Bara för en själv :) Det är lätt att hitta hur man låser den :) Gå in på inställningar, sen tillstånd och där väljer du på vem får läsa denna bloggen så väljer du endast bloggskribenter :) Då är det bara DU som har tillgång till den bloggen :) men se till att du gör den på din hemliga blogg, annars så låser du denna och det är INTE bra för då får man inget underbart att läsa ju :) ♥

    Jag tröttna på dig? Min lilla vän ♥ Den dagen jag tröttnar på dig, är den dagen då blåa grisar får vingar och börjar flyga ;)

    Pussen & Kramen på dig min ängel.
    Ha en skön dag & Krya på dig ♥♥♥♥

    SvaraRadera
  14. Men vännen...hoppas du blir av med elakingarna till baciller fort som ögat.
    tack för din rara kommentar om mina hjärtan. De säljs ju av nätbutiken www.miolo.se men vill du ha ett kan du självklart köpa ett av mig direkt. Maila mig isåfall.
    Krya på dig sötnos
    Kram

    SvaraRadera
  15. Haha så underbar du är vännen! Nästa gång jag är hos E så kan jag ge en kram från dig i tanken. Vi har tyvärr inte kommit till det stadiet då vi kramar varann, och lär nog aldrig komma dit heller =( Egentligen känns det bra att inte komma till det stadiet för det känns så bra som det är nu men jag vill ha henne KVAR!! Vill inte hon ska sluta!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  16. =)- Ja det var en bättre natt i natt. Det är så jobbigt med denna eviga värk. Tack ja nu är det väl mera jag på båda mina sidor. Ljust och bra men ja en sak retar mig och ni verkar inte se det så det är nog här problemet är, på min dator hihi. Ha en underbar kväll söta du kram

    SvaraRadera
  17. Hoppas du snart blir frisk igen... kramkram

    SvaraRadera
  18. Hej Tina!
    Det lät inget vidare... Hoppas du kryar på dig riktigt fort.
    Ville tacka dig för att du inte glömt bort mig i sommar... när jag fick din kommentar blev jag så glad!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  19. Hoppas du mår bättre idag. Hur infogar du dina smileys så att de blir rörliga i din blogg. Jag laddade hem dem, från din sida. De finns ju under ditt inlägg, men jag vet inte hur jag får in dem i så att de rör sig i inlägget.

    krya på dig vännen - tänker på dig - <3

    kramkram

    SvaraRadera
  20. Hej Tina!
    Hoppas Du kryar på Dig snart. Det där med ont i ryggen är inget vidare. Jag har också fått ont i ländryggen. Det bara helt plötsligt kom utan att jag gjort något särskilt. Jag är jättesur för jag anmälde mig till kursen i medial utveckling som börjar i kväll. Vet inte hur jag ska orka ta mig dit. Men jag hoppas jag kommer iväg ändå.
    Skickar många krya på Dig kramar
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  21. Hoppas verkligen Du är piggare i dag så Du kan gå till Din frissa.
    Själv ska Jag strax gå till Min vän Distriktan här i byn för att kolla Min hand ska bli spännande har inte sett hur det ser ut sedan de sydde för 10 dagar sedan.
    Så det blir att snygga till sig lite ifall Man träffar Folk.

    Ha det gott och hoppas man får se Nya frisyren sedan.

    Kramar!

    SvaraRadera
  22. Ja uch nu kommer hösten o alla baciller!! Folk hostar o snorar o ja, de liksom hör årstiden till. Hoppas du snart är piggare!!

    Kramiz Anki N

    SvaraRadera
  23. Hej Tina
    Hoppas du mår lite bättre nu. Kul att du är med i min utlottning
    KRAM

    SvaraRadera
  24. Tack vännen! Vet inte vart orken kommer ifrån =). Jo tack mår bättre nu. Hopps du gör det också! Värk är aldrig kul men vi får bita ihop. På lördag eller söndag får vi nycklarna till lägenheten! =) Kram

    SvaraRadera
  25. Hej älskade vän.
    Inte lätt med bloglovin, tycker inte jag heller =)
    Om du klickar på följ min blogg med bloglovin i det inlägget jag hade så ska du komma direkt till min bloggsida på bloglovin och då är det bara att klicka på följ bloggen som står till vänsgter.
    Hoppas du lyckas! Kramkram

    SvaraRadera
  26. hej, vännen. inget kul med en hemsk förskylning,
    men låt den ta några av dina fina dagar så ska du se att den ger med sig. du får hålla dig extra varm och dricka riktiga häxbrygder så att du blir av med fanskapet.
    önskar dig annars en fin och underbar höstvecka.och glöm inte att lägga tyngder i fickorna så att du inte blåser bort.huuuu vad det tar i och stormar.pusseluringar/lalla

    SvaraRadera
  27. Hallå! Ja det var väl ett bra kap. Headern är på plats i Pias blogg nu och hon är nöjd. Tack jag är nöjd med min sida nu ett tag i alla fall. Imorgon är det dags att börja flytta lite smått. Ska bli så kul. Hoppas allt är bra med dig! Ska nu sova och imorgon luncha med Pia och Irené sen till lägenheten. Ha en fin helg kram

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails