torsdag 18 februari 2010

Jobbedag & snöoväder

Godmorron!!
Ny dag med ny energi & nya tag!
Att deppa ihop så som jag gjorde härromdagen är bra ibland =)
Jag rycker upp mig & samlar på mig ny energi & redo för nya tag!
Känner mig fortfarande helt tom & sliten, men det kan va viruset som ligger & gnager någonstans.. ska vräka den tror jag för den har inte betalt nån hyra eller varit särskilt skötsam... snare ställt till med massa oreda, så nu ska jag ta & vräka den =)
Fick ett brev från min läkare IGEN.. måste lämna ett nytt urin prov.. tredje & jag vet fortfarande inte vad som är fel, så jag ska ringa dem idag & höra...kanske min trötthet kan bero på att nått annat är fel i min kropp ?!
Idag är det jobb hela dagen. Hoppas på att det blir en fin dag.
Ja, & snöoväder är på intåg..suck.. vill inte ha mer snö nu.. vill ha vår =)
Min fina man kör ju lastbil & det är ju oroande när det inväntas oväder.
Men han är en säker förare så det ska nog gå bra, men visst är man xtra orolig.
Ha en underbar dag alla fina vänner!!!
Bamsekram till er från mig!!!

7 kommentarer:

  1. hej jag vill vara med i din tävling men när jag klickar på bilden kommer jag ingenstans lämnar här en kommentar och länkar från min blogg
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Här skiner solen i dag och snö fick vi igår.

    Så jobbigt att Du inte känner dig pigg kanske vårtröttheten har slagit till.
    Vi behöver mycket ljus nu.
    Hoppas jobb dagen går bra för Dej.
    Och Jag bara hoppas att Vi klara oss från magsjuka :o(

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej kära vän!

    Tack för din hälsning hos mig! Ja, det här "nya" snöovädret som är på gång oroar mig också... det kommer ju nya såna hela tiden nu.

    Ha en fin dag!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  4. Klart du ska vräka viruset...sådana hyresgäster är inget vi vill ha...
    Så tråkigt att läsa att du känner dig tom och sliten, men gott att du samlat på dig ny energi och orkar med nya friska tag!

    Det är så med livet...det går och det går ner ibland känns allt deppigt och man känner att allt är emot en....sedan kommer solskenet och allt känns bra igen, det vore konstigt om vi alltid vore på topp....men jag förstår att du kände dig nere...sådan behandling på du beskrev i tidigare inlägg kan inte bli annat än att man känner sig som du gjorde...
    Hoppas verkligen allt löser sig till det bästa.
    Se nu till att få en härlig arbetsdag, där allt är bra och till din fördel, se till att tänka på dig själv i första hand och ta hand om dig du måste vara rädd om dig!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  5. Snön är inget kul.. Här har det inte kommit ngt än idag men det kommer säkert, just oväder brukar de ju ha rätt med..

    Ha en bra em/kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. usch ja denna hemska vintre tycker inte heller om den, det har börjat snöa här med och det ska bli hård vind . och då fyger det igen här på vägarna. och jag ska jobba i kväll och tidigt i morgon bitti..men det får gå. längtar ännu mer till våren nu.
    håller tummar och tår för att det inte händer din man något när han är ute på vägarna och kör. utan kommer hem till er och kan ha fredagsmyss. varma kramar till dig min underbara goa fina vän .////pusseluringar Lalla

    SvaraRadera
  7. de 50 cm snö vi har här nere börjar sakta men säkert försvinna, vaknade i morse av regnsmatter!

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails