måndag 15 februari 2010

Godmorron

Godmorron mina fina vänner!!!
Idag är en ny vecka!!
Idag va det segt att gå upp..Jäsp.. trött..Zzzz
Halsen är aningen bättre idag, men känner mig ganska matt & trött.
Men det är ju en världslig sak egentligen.. så varför klaga ?
Nä, bättre att fokusera på det positiva & jag har så mycket att vara positiv för.
Idag ska jag ha en heldag med min syster.
Ska bli roligt!
Snart ska vi åka köpa ny säng =) Herregud va det är på tiden =))
Är det nån som har nått tips på en bra & inte allt för dyr säng??
Jag tycker det är så svårt att veta vilken man ska ta.
Få ju lita på att de vi köper av, KAN sin sak =)
Nä, jag har inte nått vettigt att skriva just nu, hjärnan har inte vaknat än.. hoppas att den vaknar snart, för jag är ganska beroende av den..=)
Va rädda om er & ha en fin Måndag!!!
Kram

19 kommentarer:

  1. Tusen hjärtliga TACK för din gåva, Tina! Det värmde mitt hjärta när jag på morgonen satte på datorn - kallt och mörkt var det - och läste mina mail. Tack för att du tycker om min blogg - det känns underbart. Din blogg brukar flitigt läsas av - tyvärr, så lämnar jag inte alltid kommentarer! - mig. Lycka till med säng-inköpet - man lär ju tillbringa halva livet i sängen. Tusen kramar till rara dig!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack vännen, ja du den resan glömmer man inte ska berätta mera sen. Nu är det mycket här så hihih tar det när jag hinner kram

    SvaraRadera
  3. Nä det är int så mycket att hurra för det som är nu för tin nog var det bättre för. Hade värsta nostalgi kvällen igår.. Satt och kikade på massa från förr haha så härligt :) kramar

    SvaraRadera
  4. Hej Tina
    Vilken fin present du fått av din vän.
    Sängar är väldigt individuellt men vi köpte IKEAs Sultan med deras tjockaste bäddmadrass och de har fungerat väldigt bra.
    Lycka till!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Hej på dig Tina!
    Vad kul att du ska ha en heldag med din syster.
    Lycka till med sängköpet =)
    Jag skulle också behöva eller vilja ha en bredare säng, känns som jag fyller ut hela :P

    Provet jag skrev idag kändes inget vidare =/
    får hoppas på Godkänt i alla fall.
    Men det andra provet som va förra veckan, i medicinsk grundkurs hade alla klarat =)
    så det va ju bra, får väl resultatet på onsdag.

    Ta hand om mig min underbara vän.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Klockan är nu 14.49 (pip) och min hjärna vill fortfarande inte riktigt vakna, ha, ha!
    Fast idag firar vi UffeHund, så jag rättar mig efter hans dagsrytm... Mycket vilande blir det!!! Bra för mig!

    Ha en fin veckostart, vännen!
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  7. Ikea...Ikea...Ikea....Ikea.....Mycket att välja på och billiga...Hoppas att du kan komma på Onsdag..ska bli så roligt..Kramizz

    SvaraRadera
  8. Todelooo !
    Hoppas du hittar en bra säng !
    Inte helt enkelt att välja rätt i djungeln med alternativ :)
    Här börjar förkylningen ge med sig igen , så jag ska jobba imorgon.
    Har fotograferat Blåmesarna hos mina föräldrar idag = precis utanför fönstret = närbilder :)
    Ha en fortsatt fin måndag !
    Kramizar från Camilla

    SvaraRadera
  9. Sängar har jag inget tips om, tyvärr, men jag hoppas ni hittar något bra och som ni gillar..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. ❤Du är så fin!Och jag är så oerhört glad och tacksam för din vänskap!❤
    Ville bara säga det innan jag smiter iväg till sängen och bäddar ner mig för natten.

    Hoppas du sover gott ZzZz

    SvaraRadera
  11. Sötis Tina, nu var det ett tag sen jag besökte din blogg. Jag ska börja blogga lite försiktigt, det är nog vintern som gör att jag inte haft lust.
    Ha det bra, ta hand om dig och fortsätt sprid dina goa värme och glädje.

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Ja Du efter att fått special hjälp har jag äntligen hittat en säng som jag kan ligga i.
    Jag är ju så öm i kroppen så jag måste ligga på moln.
    Men Dyr som Attan var den.Men nu kan Jag sova och det känns inte i kroppen dagen efter.
    Förut gick jag uppe halva nätterna för jag inte kunde ligga i sängen och då hade vi ingen billig säng då heller -En Svanen.
    Nu har vi investerat i en Jensen säng med höj och sänkbar rygg och fot del och eftersom jag tillbringar största delen av dygnens timmar i sängen och ibland hela dygn så måste jag säga.Vilken tur även om det blidde dyrt.

    Men se till att prova ordentligt för det har Du igen på du får tänka på att din kropp e ju inte så pigg den heller.

    Lycka Till!

    Å Tack Goa Du för alla fina Awarder och fina Alla hj.hälsningar.Jag blir så oerhört glad och rörd.

    Hoppas Du får en bra vecka.

    Kramar!

    SvaraRadera
  13. HAHA!! Ja vi e ju tyvärr beroende av en fungerande hjärna,haha...Men ibland funkar det bara på halvfart men vad ska man göra? Bara att digga läget o hoppas på en reboot!!HAHA ,hoppas sängköpet gick bra ,det e ju jättesvårt med sånt egentligen ,för man borde få pröva en vecka olika sorters madrasser innan man bestämde sej..vi hade tur som hittade de perfekta sängarna ,man gick efter vikt bla..Stor kram på dej o krya på dej igen =)

    SvaraRadera
  14. Hej Tina!
    Du är en riktigt liten solstråle du!När jag läser dina rara kommentarer hos mig, så tittar solen in!Jag uppskattar dem verkligen.Ska försöka bli bättre på att skriva kommentarer jag med...det går lite i vågor:-)
    Hoppas du kryar på dig!Kul att du ska tillbringa dagen med syrran din.Det låter mysigt!:-)Jag och min man bytte sängar för ett tag sedan, och hittade våra på MIO.(min förra säng var också från MIO,och den hade jag i 17 år, men var för bred när vi skulle sätta ihop sängarna till dubbelsäng.Fick byta ner mig till en vanlig 90-bredd. MIO har också lågbudgetsängar till bra priser.Vi gav väl ca 3.500 kr resp drygt 4000 kr inkl fina och sköna bäddmadrasser.Jag bytte upp mig något till en lite tjockare bäddmadrass då jag behöver ha det så mjukt som möjligt närmast ryggen.Men sängstommen är annars en mediumstomme. IKEA´s sängar passade inte alls mig, så man får nog prova sig fram helt enkelt.Vi är i alla fall väldigt nöjda med våra sängar och vi fick väldigt bra service och hjälp i butiken.
    Hoppas du får en riktigt fin dag ihop med syrran din och hittar den säng som passar just dig.
    STOR KRAM fr mig!/Karin

    SvaraRadera
  15. Jag köpte min säng på Mio och har varit jättenöjd med den, fast jag knappt kunnat sova något i den... Kort efter att jag köpt den började ju bullerproblemen så jag fick flytta till min mamma och nu bor jag ju i en möblerad andrahandslägenhet, så här får den inte plats. Men, jag ser fram mot att få sova i den igen :-) Till sommaren kanske?
    Så kika på Mio, jag tycker de har bra saker. Lite dyrare än IKEA, men samtidigt också bättre kvalité.
    Hoppas du snart blir bättre i halsen!
    kram,
    Eva

    SvaraRadera
  16. vilka underbara berlocker! jag är jättegärna med!
    jag har länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/february/28-februari-berlocker.html
    kram, clea :)

    SvaraRadera
  17. Hej! Hoppas du haft en underbar hel dag med syster din. Fick du nån semla då? hihi jag har gjort och ätit 2 bläää nu vill jag inte ha mera. Ha det gott kram

    SvaraRadera
  18. Hej! Tack ja dom var goda men man ska inte äta många hihi. Å så spännande med eget företag, vad är det dom ska öppna? eller det kanske är hemligt än så länge.Nej ryggen är inte snäll inte o jag fick en tid till röntgen nu den 5 mars. TILL västerås, varför ska man behöva åka 8 mil fram och tillbaka när det finns röntgen i stan, fattar inte. :-(. Ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  19. Gommoron min underbara vän , vid 7 imorses ja då ringer telefon grr...o väcker mej inte blir jag glad över att det är en felringning .Ikväll ska ja på min tjejträff ska bli kul . Du får ha en fin dag min gnistrande stjärna //STINA

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails