söndag 14 februari 2010

Det spännande paketet är nu öppnat =)

Alltså jag vet inte vad jag ska säga...
Det händer bara såå mycket underbart i mitt liv.
Jag har fått så underbara vänner via min blogg & Face Book.
Vänner som har kommit för att stanna.
Vänner som rotat sig i mitt hjärta.
Jag känner mig så oerhört lyckligt lottad!!!
Idag är det Alla Hjärtans dag!!!
En varm & fin dag med mycket kärlek !!
Jag själv är förkyld & ont i halsen .. IGEN... det blev ju bra för nån dag sen.. men nu är den tillbax.. slutade nog med mina naturmedel så nu börjar jag igen =)
Jag är så tacksam för alla er som varit villiga att hjälpa mig med mina frågor från förra inlägget!!
Tusen tack alla ni!!
Jag TROR att jag förstår nu.. ska prova det & om det inte funkar... fniss.. ja, då lär ni höra av mig igen =)
Det va ju idag jag fick öppna mitt spännande paket jag fått på posten.
Så direkt när jag vaknade nästan rusade jag ut till bänken i köket, där jag lagt paketet.
Ojojoj.. va det har varit svårt att INTE öppna det innan...hihi
Jag bara ÄLSKAR att bli överraskad =)
Fortsätt att läsa så får du reda på vad det va =)

Denna alla hjärtans dag kommer jag ALDRIG att glömma.
Förutom att jag har så enormt fina vänner här så fick jag en underbar nyhet igår.
JAG SKA BLI FASTER IGEN!!!!!
Det känns helt underbart!
Men jag ska vara ärlig... jag har haft det på känn, så jag blev EGENTLIGEN inte så överraskad, men det va ju helt underbart att få det bekräftat!!
I Augusti anländer den nya familje´medlemmen!!
Jag längtar!!!
Men den blivande Storasystern 4 år, vet inget ännu så det gäller att bita sig i tungan så man inte försäger sig..fniss..
Hon kommer att bli så glad.
En dagis kompis till henne hade fått ett syskon & då hade hon sagt till sin mamma
- Jag vill oxå ha ett syskon!
Å, lilla gumman. Om du bara visste det din mamma visste då!!
Att du SKA få ett syskon!!!
Är så lycklig nu!!
Jag ska bli faster igen!! En ny liten baby att nosa & gosa med =)
& nu till mitt fina paket!!
Snyft... bilden här ovan visar vad som fanns i!!
Jag blev så rörd & varm att jag kunde inte låta bli att öppna kranarna i ögonen.. glädje & tacksamhets tårar rann ner för mina kinder.
Vilken UNDERBAR gest av min fina vän!!
Ett hjärta med texten KRAM & ett hjärtformat brev.. texten ser ni på fotot!!
Jag känner sån vördnad & trofasthet till denna person.
Det är från en FaceBook & blogg vän!!
Jag känner mig, för första gången på länge.. mållös.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta??
Jag kan inte förklara i ord vad jag känner just nu.
Hon som gav mig denna har ett stort hjärta & jag känner en stark vänskap med henne, trots att vi aldrig träffats.
Vi fann varandra direkt känns det som.
Hon är en stark tjej som kämpar även om det ibland är i motvind!
Hon ser lösningar istället för problem.
'Hamnar hon i en jobbig situation, ja då lär hon sig det & gör ett annat val nästa gång!
Hon är en fin människa med stort hjärta.
Jag kommer att bära med mig detta hjärta & när jag kommer i en situation el känsla som är jobbig, då ska jag ta fram detta hjärta & kram det i min hand & då kommer det att kännas bättre.

All min kärlek, värme, respekt & varmaste Tack till dig

Nathalie!!!

13 kommentarer:

  1. Åh hej Tina!
    Vad fint och inlevelsefullt du skriver. JAg är säker på att du mycket värd den fina presenten du fick! Och vilken härlig överraskning att bli faster! Jag är ännu varken faster eller moster...

    Ja, visst är Bambi och Stampe helt bedårande.Fast det finns vissa som tror de är fotomonterade men det struntar jag i... Jag väljer att glädjas åt dem i stället.

    Lycka till i tävlingen nu!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  2. Okej jag är ju ingen som brukar läsa böcker men kanske får börja när den hära kommer hem :)

    Ha en underbar dag Massor med kramar // Millah

    SvaraRadera
  3. Du är så rik älskade Tina...Ha en underbar alla hjärtans dag min vän..kramiz

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en riktigt fin Alla hjärtans dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. ❤ Ha en fin Alla Hjärtans Dag Tina! ❤
    Du är värd det bästa här i livet.

    Kul att du gillade paketet ;)

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar nyhet.. ett nytt litet liv jag gläds med dig och de andra, tänk så lycklig systeryster ska bli för sitt lilla syskon en härlig tid kommer det att bli. Så fin gåva du fått, förstår att du blev alldeles mållös.. så kärt och rart, ja det är en härlig värld som öppnar sig genom blogg och facebook om man förvaltar det på rätt sätt som vi gör. =). Kram och ha en underbar dag.. Monica

    SvaraRadera
  7. Hej underbara Tina massor av alla hjärtans dags kramar ger jag dej idag //STINA

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt och inspirerande inlägg från dig. Fullt av känsla pch positivitet!

    Här är detlugnt och skönt idag. Bara njuter stilla med min man. Ska sätta mig och göra det som jag älskar nu - sticka! Plantorna får vänta någon vecka till :)

    Håll koll på min blogg om du vill beställa pulsvärmare. Jag ska snart starta min webbshop. håller bara på att sticka upp lite som jag kan fota. Jag kommer ha en utlottning med barnfokus innan.

    Det är såå roligt med all positiv respons opch jag blir såå glad av dina fina kommentarer.

    Ha en skön kväll

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Vilken paket du fick öppna idag.. Så många fina ord..
    Och faster, vad kul..Bebisar som är sågoa.. Nu får jag vänta på barnbarnen, som jag hoppas dröjer lite till..

    KryaPåDigKram
    Mia

    SvaraRadera
  10. Hej Tina!
    Mina varmaste hälsningar till dig på alla hjärtans dag. Tack! för din goa kommentar hos mig. Ha det gott.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Hejsan !
    Tack för kommentaren i min blogg :)
    Grisen med vingar har jag köpt på Blooms på Stenalyckan i Halmstad. Det var den sista som dom hade hemma som jag köpte :)
    Jättefint Kram hjärta du fått !
    Ha en fortsatt fin Alla Hjärtans Dag !
    Hoppas din förkylning också försvinner snart :)
    Kramiz Camilla

    SvaraRadera
  12. Vilken fin present du har fått! Visst är det härligt med alla fina vänner man får här i cyberrymden?!

    Skickar en varm "Alla Hjärtans Dag"-kram till dig!!!

    SvaraRadera
  13. Hej Tina,

    Stort tack för din fina kommentar inne hos mig - jag blir verkligen jätteglad ska du veta! Vad roligt att kika in till dig också. Första gången här - men inte sista! Ser fram emot fler besök!

    Önskar dig en fin kväll!

    Kram kram Jes

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails