fredag 12 februari 2010

.. en fortsättning på förra inlägget....

Idag har vi Fredag!! Ledig denna dag & känner att jag verkligen behövde det!
Har klippt min man & det blev riktigt bra, han va nöjd =)
Nu ska jag sätta igång med lite städning & ikväll kommer mina underbara föräldrar hit =))
Ska fika & mysa!
Min pappa vill bli klippt oxå, så då blir det att leka frisör TVÅ ggr idag.. =)
Jag är så glad & underbart lycklig för att jag har alla er!!
Ni mina underbara vänner som läser min blogg.
Tack fina ni för att ni tar av er värdefulla tid för att läsa & lämna en hälsning!
Jag har fått några nya följare oxå som jag gärna vill
HÄLSA VARMT VÄLKOMNA!!!
Hoppas ni ska trivas!!
Jag tycker själv vi har rätt roligt.
När vi läser varandras inlägg & lämnar små hälsningar till varandra!!
Det blev så poppis förra inlägget, så jag tänkte ta en
Terapi 2!
Låter fotona tala för sig själva =)
Ha en underbar Fredag!!
Kram
Dagens ord från mig till dig ;
Va stolt över den du är.
Se dina positiva sidor.. för vi har alla positiva sidor.
De negativa sidorna kan vi göra nått åt.
När vi stöter på en negativ el mindre bra sida hos oss själva, det är DÅ vi kan göra förändring.
Sträck på dig & va stolt!
Du är unik just som du är.
Du är speciell för just den du är.
Mår DU bra... då mår de dina oxå bra!!!
Lev livet när det är...
alltså
JUST NU!!!

8 kommentarer:

  1. Snygga bilder.... eller inte.. Ha ha..

    Njut nu av fredagskvällen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej du glade :)
    Har man fnissat en stund åt dagens och gårdagens bilder :)
    Ska på bio med "gubben" ikväll och se på The Wolfman , så jag antar att det inte blir någon skönsömn inatt *fniss*

    SvaraRadera
  3. Nu har jag en nystartat tävling i min blogg, om du är intresserad :-)

    SvaraRadera
  4. Hej min värdefulla Tina , så du kan klippa oxå då sparar ni en en del pengar det är dyrt med frissan .Vill gärna vara med i din tävling oxå o ska länka till min blogg , ha en fin helg o en underbar alla hjärtans dag Kramen till dej min speciella Tina //Stina

    SvaraRadera
  5. Hej
    Så många fina tänkvärda ord, Tack.

    "Huvva", hon i bikinin är modig.
    Jag har beslutat mej, ska ha bikini i sommar...

    Ha en riktigt skön Alla Hjärtans Dag
    /Kramar
    Maggan

    SvaraRadera
  6. Hej Martina!
    Tittar in hos Dig och önskar en skön Helg.
    Kram Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  7. Haha, du är för go. ha en härlig lördagskväll och söndag.
    kramkram

    SvaraRadera
  8. Oj, vilka bilder! :) Men vi har alla positiva sidor, sedan hur vi ser ut eller hur vi lever betyder mindre. Det viktigaste är kärlek o värme.
    Kram

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails