söndag 29 november 2009

Underbara 1a advent alla fina vänner

Så va det då 1a advent =)
Nu närmar sig julen med stormsteg =)
Idag ska jag förvandlas till Tomte.
Det ska bli så skoj. Mellan 15 - 19 ska jag Tomta på det köpcentret där jag jobbar.
Har fått en liten hörna där jag kan sitta. En fotölj, granar & tpmpaketer =)
Lite nervös är jag allt.. fniss..
Har varit oslagbart trött en tid & igår när jag kom hem efter jobbet, åt jag lite sen lade jag mig på soffan för att vila mig lite innan vi skulle på kalas... runt halv 8 på kvällen vaknade jag av att det va helt tyst i huset.
Jag förstod att min man låtit mig sova & åkt själv med sonen på kalaset.
Jag älskar min man. Han märker oftare på mig när jag är övertrött, än jag själv gör.
Jag tog mig lite att äta, sen somnade jag om. Blev väkt av min man vid 22 när de kommit hem... gick direkt in i sängen & somnade igen..Zzzz...
vaknade halv 8 idag. Känner mig piggare idag.
Synd att jag missade kalaset men jag behövde verkligen vilan.
Jag kommer att lägga in bild på mig som Tomte sen!!
Jag låvar =)
Ha nu en underbar 1a advent mina underbara vänner.
Jag tittar in till er så snart jag kan!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails