tisdag 22 juni 2010

GLAD MIDSOMMAR ALLA SÖTISAR!!!

Hej alla vänner!!
Från mitt hjärta vill jag sända er alla ett stort varmt
TACK!!
Tack för alla era så fina & uppmuntrande hälsningar!
Jag blir så glad över alla fina kommentarer, hälsningar i gästbok & mailen.
Ni gör verkligen stor skillnad i mitt liv!
Så tack snälla ni!!!

I morron är det min katt Ellens tur att åka till Fabror Doktorn för att klippas.
Det ska bli skönt för henne att slippa all den päls.
Jag planerar att gå en utbildning i att prata med djur =)
Jag ser fram mot det jätte mycket & hoppas att det blir som jag tänkt & hoppas =))

Eftersom tiden går så himlans fort & jag knappt hinner med, så vill jag passa på att önska er alla en underbar Midsommar!
Jag hoppas att ni mår bra & att ni får en underbar helg med massor av goda nypotatisar & jordgubbar.
Jag ska njuta av fulla muggar.
På dagen ska jag till en vän & hennes familj, sen på kvällen ska jag eventuellt vara hundvakt åt mina föräldras hund.
Ska bli så mysigt. Sen hoppas jag på att få träffa en annan underbar vän i helgen, samt träffa min underbara Storasyster & hennes fina familj, så vi får gå igenom lite regler inför min vecka som hundvakt när de reser bort =)

På Torsdag ska jag till Ögonläkaren i Växjö.
Jag har funderat på att avboka men känner att nu när jag väl fått en tid så är det väl lika bra att få det gjort.
Ska kolla mina ögon pga en medicin jag äter kan ge försämrad syn & optikern fann tydligen spår av det, så det är lika bra att få det gjort.
Nu ska jag vila mig. Är ganska trött efter allt jobb, men jag är lycklig!
Jag hoppas allt lugnar sig på jobbet nu..att allt negativt lättar & försvinner. Det har varit lite turbulent ett tag nu, men så är det nog mer eller mindre överallt i perioder!
Jag trivs så bra & idag fick jag en fin överraskning av min chef.
En underbar blus som hon tyckte jag kunde ha som arbetskläder. Hon ska ha en likadan. Jag blev verkligen jätte glad=D
Nu önskar jag er en underbar helg & tack för att ni finns & för att ni lämnar era fina hälsningar hoss mig TROTS att jag inte är lika "duktig" på att hälsa på hos er för tillfället!
Ni ska veta att jag är så tacksam för det
&
ni vet väl om att det ni sänder ut.. det kommer er åter =))
Varm kram er vän Tina

15 kommentarer:

  1. Vad kul att du ska gå en kurs i att prata med djur. Skulle också vilja lära mig det, så jag vet varför min Morris reagerar som han gör ibland! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa att du är lycklig, då blir jag med glad :-)

    En glad midsommar önskar jag dig med..

    Massor av kramar
    Mia

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! vad bra att du är lycklig och det känns som du mår bättre.
    ibland är det väldigt slitit att jobba heltid. men du är en så positiv person så du skulle lätt kunna jobba dygnet runt om det skulle behövas.
    jag önskar er en helt fantastiskt och underbar midsommar helg. som går i sommarteken, med mycket skugga till dom som vill ha och Mycket som till mig. och er. njut av denna underbara helg du fina underbara vän. det lyser alltid en stjärna extra hos mig och det är du.
    pusseluringar på er alla/lalla

    SvaraRadera
  4. Glad Midsommar vänner. Hoppas Du får en underbar helg med kärlek, vänskap o vackert väder.
    Kramiz Anki N

    SvaraRadera
  5. Hej mi goa vän. Hoppas du mår bra, det låter så när du skriver nu.
    Vill önska dig en härlig midsommarhelg.
    Många kraaamar Britt

    SvaraRadera
  6. Hej! Tack goa du för alla fina ord. hahha ja flitens lampa lyser nu och jag får annat att tänka på. Ryggen är mycket bättre om man inte gör tunga luft mm så det få man passa sig för. Ögonläkare? klart du ska gå för vem vet när du får en tid sen. Katterna mår säkert bra när pälsen blir kortare i denna värme. Hoppas du får en fin midsommar. Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt glad och solig midsommar!!!

    Kramen, vännen!!!

    SvaraRadera
  8. Jag vill Önska dig en Glad Midsommar!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  9. Tittar bara in för att önska en trevlig Midsommar med vackert väder och trevlig stämning!

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  10. Hej min kära Tina , Vill först o främst önska dej en jätte härlig midsommar helg . Ja du får vara rädd om dej o inte arbeta dej slut jobbigt när kunderna är strulputtar men försök att inte ta åt dej .Är så tacksam att just Du finns i mitt liv Massa Kramar //STINA

    SvaraRadera
  11. Hej fina du! Ja drömmar är intressanta men dom är irriterande när dom stör mig i sömnen =)
    Du är så fin vännen! Du gör stor skillnad i mångas liv också, bl.a. i mitt. Förlåt att jag varit lite dålig på att kommentera. Jag önskar att dygnet kunde få lite fler timmar. Även om jag lyser med min frånvaro ibland så är du väldigt värdeful för mig. Glöm aldrig det!
    Kramkram

    SvaraRadera
  12. En härlig skön lång midsommar till dig!
    :)

    SvaraRadera
  13. Ja nu börjar det bli mörkt ute och vi har verkligen njutit av denna underbara varma soliga sommarkväll dagen för midsommarafton.
    Nu hoppas vi att Midsommaren blir lika härlig och Jag Önskar Dej En Underbar Midsommar Min Vän!
    Kramar!

    SvaraRadera
  14. Hei Tina! Jeg ønsker deg en herlig midtsommer feiring og håper at det fine været holder seg i helgen. Kos deg masse med familien og hundepasset. Klemmer fra Jorunn

    SvaraRadera
  15. Tack snälla Tina, för att du alltid bryr dej, och dina fina ord!
    Hoppas allt går bra för dej hos läkaren, och att du får njuta av dessa underbara sommardagar.
    Det är så för alla nu, hinner inte med allt vi vill, och det ska vi inte heller, vi ska ta det lungt och njuta!

    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails