tisdag 6 april 2010

Nu är det dax att fira våren med en liten TÄVLING =)



Nu mina vänner känner jag att det är dax att fira in våren med en liten tävling =)
Vi gör som vi brukar
  • Lämna en kommentar i inlägget om att du vill deltaga (ger en lott )
  • Länka med bilden från din sida (ger 2 lotter)
  • Vill du bli följare (3 lotter )
Denna gång är vinsten inköpt hos
( klicka på namnet så kommer du till henne )

Lycka till alla sötisar & som vanligt sänder jag med en liten överrskning =)

  








41 kommentarer:

  1. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd da jeg allerede er følger. :o)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar tävlingar. Klart jag är med.
    Jag följer nu officielt din blogg. Har lagt igen en kommentar här och så ska jag länka....
    Var det något mera?

    Näe har fått med allt.

    Ha en förträffligt fin tisdagskväll.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag länkat, skrivit kommentar och följer dig officielt.

    Vet inte om jag fick iväg kommentaren nyss eller om den blev borta.
    Men skriver igen.

    Ha det gott. Klems.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  4. Tjenixen !
    Klart jag vill vara med och få chansen att vinna det söta smycket :)
    Lägger in bilden och länkar tillbax från min blogg också :)
    Ha det gott vännen !
    Kramiz Camilla

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med och tävla :-)! Länkar till dig!
    Och ikväll ska jag "kasta runor", så får vi se när själva tolkandet blir klart...

    Kramen, goa du!

    SvaraRadera
  6. Jag vill va me´!!

    Skriver en rad, länkar och är sedan tidigare glad följare av din blogg. Tre lotter åt mig!

    kram

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med!

    Skriver en kommentar nu, har länkat och är sedan tidigare följare av din härliga blogg... tre lotter till mig, tack!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Trevlig blogg o jag är gärna med o tävla.
    Länkar o så oxå.
    Kramiz Anki N

    SvaraRadera
  9. Tack för att du vill vara med i min änglatävling! Det är helt ok för mig att vänta tills imorgon :)

    Jag vill gärna vara med i din tävling om smycket. Det var sött!

    Kram och Godnatt Gunilla

    SvaraRadera
  10. Klart jag är med och tävlar.. Följare är jag ju redan till dig och jag sätter en bild med länk på min sida..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Jag vill givetvis vara med, o först ut också -inte dåligt det :)
    Tre lotter till mig, är nu följare, kommenterar och här kommer länken:
    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/smycke-effiedesign-tina-304.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med i tävlingen och länkar i min blogg.
    Jag visste inte att du hade en tävling när jag kom hit,vill bara besöka mina bloggvänner för det var länge sen nu.
    Jag hoppas att du har det så bra du någonsin kan. Tack för alla fina påskhälsningar.
    Och boktipsen förstås.

    Massor med kramar

    SvaraRadera
  13. Självklart är jag med i din fina tävling.
    Tar 3 lotter, är redan följare, skriver en rad och länkar till min blogg.
    Sedan är det bara att hoppas på turen.
    Ha en härlig dag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  14. Hej hopp !! Jag vill va med ! :0)
    ...men jag lyckades inte kopiera din bild , så det får bli 1 lott denna gång !
    Kram , Helen :0)

    ...och nej , jag stressar inte ! He , he !!

    SvaraRadera
  15. Tingar mig till tre lotter, ❤ lart jag vill vara med och tävla om detta underbara smycke, följer dig, länkar...och kommenterar....

    Bara till att hålla tummarna då!!!

    Kramelikramen

    Yvonne

    SvaraRadera
  16. Jag är med så klart :) Jag snuvar åt mig 3 lotter :) Kopierar bilden och länkar till din blogg. Är redan följare dummer ;)
    Massa kramar

    SvaraRadera
  17. vill gärna var med och tävla:

    får nöja mig med 2 lotter då jag inte fattar hur man "följer" :-)

    Har i alla fall länkat här:
    http://ericatavlar.bloggplatsen.se/2010/04/09/2811254-vinn-ett-smycke-hos-tina-avslutas-30-april/

    Hoppas på lite tur nu!

    // Erica

    erica@stocksjo.se

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Såklart att jag vill vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan ju inte länka, håller mina tummar ändå!
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen av det vackra smycket
    Hälsar
    Lena i Kalmar

    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera
  20. Men kära söta Du!
    Klart Jag vill vara med och Tävla!

    Håller tummar och tår
    och hoppas Jag hjärtat får.

    Jag länkar och följare är Jag ju ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  21. Jag vill också vara med.

    Vårliga hälsningar
    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/04/30-april-vinn-smycke.html

    SvaraRadera
  23. Jag tar gärna två lotter och en länk finns här:

    http://evamar.blogg.se/2010/april/smycke-30-april.html

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  25. Jag är med!
    Här länkat här: http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2010/april/smycke-30-april-1.html

    SvaraRadera
  26. Åh, tar gärna en lott i denna fina tävling. Hoppas lyckoängeln kan sprida lite "turstoft" över mig. :)Kram och ha det bra!

    koltrast5@gmail.com

    SvaraRadera
  27. jag vill vara med och tävla om 3 lotter :)

    Har länkat hos mig här:http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/smycke-30-april.html


    Mail.ellinot_sur_citron@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Hej! Tittar in och vill gärna vara med i tävlingen! Tar en lott.
    KRAM
    solig2@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med! :) min mejl: sodersilven_@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med och tävla! :D

    Mvh
    Johanna

    sweetdeepheart@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag tävlar gärna om detta fina smycke! :D

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar!!!

    SvaraRadera
  33. Är hemskt gärna med! Kniper 2 lotter eftersom jag redan följer dig på Bloglovin :)

    kram
    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Är gärna med och tävlar! Har även lagt till dig på Bloglovin.


    mvh
    ragnhild.winbck@telia.com

    SvaraRadera
  35. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/april/smycke-5.html

    SvaraRadera
  36. MYCKET vackert. Jag deltar mer än gärna!

    SvaraRadera
  37. Jag är också med! :)

    ragnhild.winbck@telia.com

    SvaraRadera
  38. provar lyckan =) mail:cammie85@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag tävlar gärna om det fina smycket :D

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails