torsdag 15 april 2010

KOMPLITERING TILL FÖRRA INLÄGGET!!

Hej vännerna!!
Jag blir så glad av alla era hälsningar!
Vilket intresse det fanns för dessa skor =)
Jag har fått massor av fin respons & massor av frågor från er & det är jätte roligt.
Jag hänvisar er som inte läst de två senaste inläggen, att läsa dem.
Jag vet inte om alla hälsokostbutikerna för dessa skor, eller om "vanliga" skoaffärer har dem, men skulle det va så att du inte hittar dem där du bor kan du beställa genom mig & då skickar jag hem till dig på posten.
Frakten ligger på 100:-
Priserna är :
Exer - Flip ( Sandal ) 599:-
Exer - Slide ( Sandal )649:-
Exer - Strap ( Sandal ) 649:-
Preview ( Ballerinan ) 1299:-
Glide ( lättare gympasko ) 1099:-
Glide - K ( lättare gympasko ) 1099:-
Kinetic ( Grövre gympa sko. Passar bäst till promenader ) 1299:-
ExerWalk ( gympasko ) 799:-
Ambition - K ( gympasko ) 1299:-
ExerWalk - K ( gympasko ) 899:-

Idag har det varit ganska många förfrågningar om dessa skor. Det är en snygg sko, inte jätte dyr, för de ligger ju i snarlik prisklass som "vanliga".
Men för dessa pengar får du en bonus, som du inte får med några andra skor...
  • Bättre hållning
  • Ökad fett förbränning
  • Starka muskler
  • Ökad blodcirkulation
  • Mindre värk
  • mm
Jag hjälper er gärna att hitta rätt storlek & som sagt så skickar jag gärna skorna till dig om du inte finner dem någonstans.
Bara du hör av dig, så fixar vi det =)
Nu ska jag vila. Varit en tuff dag idag. Imorron bär det av till läkaren i Lund.
Ska visa honom skorna & madrassen ( som jag oxå skrivit om i förra inlägget ), tror han kan va intresserad av detta. Jag gjorde likadant med spikmattan när den kom.. han började rekomendera sina patienter för den RYSKA Spikmattan efter det =)
Må gott alla mina fina vänner. Jag kommer snart att skriva ett inlägg om min älskade lillasyster & hennes mans nya företag =)
Missa inte det ;-)
Kram
Ps. I förra inlägget finns det länkar till mer information om skorna! Ds.

8 kommentarer:

  1. Hej goa goa Tina!
    Du är bara en så söt vän! Dina kommentarer hos mig, har värmt mig långt in i hjärtedjupet!TACK, SNÄLLA, RARA DU!
    Ibland vet man inte varför man blir sämre.Det är PTSD´n som gett sig till känna, av någon anledning.Den uppstod vid ett trauma i en sekt jag var med i under 9 år, men det är länge sedan nu, men den poppar upp lite nu och då.Men det går åt rätt håll igen tack och lov.Tack för din omsorg och att du bryr dig.Du har verkligen fastnat i mitt hjärta också skall du veta, även om jag är långt ifrån så duktig som du på att skriva kommentarer.
    Hoppas du känner dig lite bättre och piggare.Det är aldrig roligt när man mår dåligt och får släpa sig framåt.
    Va mycket spännande du skriver om.Känns som evigheter sedan jag varit här.Sorry! men nu har jag äntligen en skärm som funkar och jag kan kika in hur mycket jag vill.Yippie!Vilka fantastiska skor du beskriver.Grattis till dig med som gått ned.Du verkar då flitig med att träna.Promenader, rodd mm.Heja!Va du är duktig!
    Du ska veta vilken vår vi har här, men det har väl ni hos er med.Ljungby ligger trots allt inte såå långt från Helsingborg.Kommer du förbi här om du är neråt Skåne till så är du så välkommen att hälsa på och få lite fika hos mig!!:-)Vitsippor i massor såg jag hade slagit ut idag, körsbärsträd, påskliljor, förutom alla scillor som lyser blått överallt, krokusar, vintergäck mm. Vilken ljuvlig tid det är nu.Livet i sin allra vackraste och ljuvligaste skepnad.
    Ha en riktigt underbar helg nu och njut!Tack för att du är du!
    Varm kram fr mig!/Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!
    Ville bara kika in o säga HEJ! Jag har knappt varit ute i "bloggvärlden" denna veckan....
    Här var ett tag sedan jag var inne... Ser att du har ändrat lite - jättefint!
    Ville bara önska dig en riktigt trevlig helg!
    Hoppas du mår bra!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra hos doktorn men det verkar som om du har en som du kan lita på! Jag har oxå bra doktorer och det är A och O när man är sjuk. Man behöver ju så mycket stöd man kan få och tror inte läkaren på en så är det ju helt kört... Lycka till och ha nu en bra dag med mycket sol (hoppas jag)!

    SvaraRadera
  4. Fina skor det där, jag gillar ju rosa :-)
    I går pratade dottern om att hon är sugen att börja springa och då behöver hon ju bra skor. Jag tänkte ta med henne till Löplabbet här i stan - om de finns kvar. Var länge sedan jag själv handlade där. Men med bra skor får man ju mer inspiration :-)
    Så fortsätt gärna med fler sådana här tips, det är jättespännande att läsa.
    Hoppas allt är bra med dig annars!
    Kramar,
    Eva

    SvaraRadera
  5. Vill bata önska dig en trevlig helg! Kom just hem från jobbet och ska jobba hela helgen.
    Många Kramar till Dig!

    SvaraRadera
  6. Hej hej! Vad intressant det verkar vara med de där skorna! Ska ta mig en rejäl funderare på ekonomin och kanske blir det ett par sådana skor! :-) Ser assköna ut! Ha en trevlig helg!

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Tack underbara du!!
    Han som tidigare velat att jag skulle dö och som gav mig en kram häromdagen sa även igår "Du är den bästa fröken jag någonsin har haft" Det är belöning det :)
    Dom där skorna verkar ju göra succé :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Hello Martina,

    Grymma inlägg om skorna å jag håller med dig till tre tusen procent. Dessa skor är de bästa jag använt och kommer aldrig vilja ha andra skor.

    Ha en fantastisk helg så ses vi nästa vecka!

    SvaraRadera

*♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*Tack alla fina stjärnor som så starkt lyser upp mitt liv, för att ni lämnar en liten hälsning till mig! Det gör mig glad! Varmt välkommen tillbaka! Kram Tina *♥**.¸☆.**♥*´•.¸¸❤¸¸.•☆*♥*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails